וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ההתעללות במרכז: תקפו מינית - ועודדו מכות בין 11 ילדיהם

11.11.2018 / 15:00

חוקרי המשטרה חשפו כי ההורים ל-11 הילדים שנעצרו בחשד להתעללות חשודים כי נהגו להשפיל את ילדיהם בכינויי גנאי ולהעניש כמה מהם בכך שדרשו מאחיהם שיכו אותם. האינטרפול מעורב אף הוא בחקירת המקרה הקשה, לאחר שהחשודים עברו לחו"ל כדי לחמוק מחקירת המקרים

אבי כהן

משטרת תל אביב פנתה בסוף השבוע לאינטרפול בבקשה לסיוע בחקירת החשד להתעללות של הורים ממרכז הארץ ב-11 ילדים לאורך שנים. לחוקרים התברר כי בני המשפחה העתיקו פעם אחר פעם את מקום המגורים שלהם בארץ ובכמה מדינות בעולם במטרה לחמוק מחקירות על מעשי התעללות לכאורה שביצעו בילדיהם.

על פי החשד שעולה מחקירת המקרה החמור, האב נהג לתקוף מינית את בנותיו. במקביל, נבדק גם אם תקף מינית כמה מבניו. עוד חשודים ההורים כי נהגו להכות את ילדיהם, לקלל אותם, ולהשפיל אותם בתדירות גבוהה. החוקרים חושדים כי ההורים דרשו מילדיהם לתקוף אחד את השני כצעד של ענישה כלפי כמה מהילדים.

עוד בוואלה! NEWS:
"השאיפה: שלום אמת"; 100 שנים לתום מלחמת העולם הראשונה
יאיר נתניהו תובע מיליון שקל מהנהג שהקליט אותו משוחח עם חבריו
המשטרה: החברה של לב לבייב התנהלה "כארגון פשע לכל דבר"

בית משפט השלום בתל אביב,  זוג הורים החשודים בהתעללות בילדיהם 9 בנובמבר 2018. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
האם החשודה מובאת לדיון בהארכת מעצרה, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

מחקירת המשטרה עולה עד כה שבעבר התעורר חשד ראשוני ברשויות כלפי ההורים, אך בטרם החלה בדיקה נהגו ההורים לשנות את מקום מגוריהם בארץ ובחו"ל, ומכאן הצורך של המשטרה לקבל סיוע מהאינטרפול כדי לאתר מידע ועדויות מהעבר על ההורים. חקירת המשטרה התאפשרה בעקבות מידע שהעביר מכר של המשפחה לחוקרי הנוער של מרחב דן במשטרת תל אביב. המכר שכנע את שתי הבנות הגדולות, בגילאי ה-20 לחייהן, למסור תלונה למשטרה.

בעקבות התלונות של שתי הבנות נפתחה החקירה. במהלך הימים האחרונים פעלו חוקרי ילדים של משרד הרווחה לגבות עדויות מהילדים שהקטן שבהם בן שבע.

שלשום האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרם של ההורים בשישה ימים. עו"ד ניר אלפסה, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האב, אמר כי "אנו נמצאים בשלבים ראשונים של החקירה. מדובר בחקירה רגישה לאור המצב המשפחתי. האב מכחיש את כל החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם". צו איסור פרסום הוטל על שמם ופרטיהם של ההורים.

עוד באותו נושא

התעללו ב-11 ילדיהם במשך שנים: הוארך מעצרם של הורים מהמרכז

לכתבה המלאה
זוג הורים מהמרכז חשודים בהתעללות פיזיות, נפשיות ומיניות באחד עשר ילדיהם. 09.11.18. צילום: אבי כהן, אבי כהן
חשד לפגיעה מינית חמורה. האם החשודה בבית המשפט/אבי כהן, צילום: אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully