וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמנו אינו הפקר": העובדים הסוציאליים ישבתו במחאה על אלימות

10.11.2018 / 23:45

יו"ר איגוד העו"סים דרשה משרי הרווחה והאוצר למצוא פתרון לאלימות כלפי העובדים לאור העלייה במספר המקרים בתקופה האחרונה. "חובתה של המדינה, ששלחה אותנו להגן ולטפל באוכלוסייה, להגן עלינו"

שר האוצר משה כחלון, שר העבודה והרווחה חיים כץ ויו''ר ההסתדרות אבי ניסנקורן נפגשו והסכימו על הוספת תקנים תוספתיים למינהל הבטיחות, ובכך מנעו את השביתה במשק מחר. אתר רשמי
השרים כץ וכחלון לצד יו"ר ההסתדרות ניסנקורן, ביום שלישי/אתר רשמי

העובדים הסוציאליים ישבתו הכריזו הערב (שבת) על שביתה לאור העלייה במקרי תקיפה כלפיהם בתקופה האחרונה, והחל ממחר הם לא יקבלו קהל בכל רחבי הארץ. ענבל חרמוני, יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים (העו"סים), דרשה משר הרווחה חיים כץ ומשר האוצר משה כחלון להתערב והודיעה כי "לא נשלח את העובדים הסוציאליים למותם".

"אנו דורשים משר הרווחה חיים כץ ושר האוצר משה כחלון למצוא פתרון מידי למגפת האלימות כנגד עובדות ועובדים סוציאליים ברחבי הארץ", אמרה חרמוני. "לא תהיה יותר קבלת קהל במחלקות לשירותים חברתיים עד למציאת פתרון מידי לביטחון העובדים וטיפול בתנאי העבודה הירודים והמחסור בתקינה".

חרמוני הוסיפה כי "דמנו אינו הפקר, חובתה של המדינה, ששלחה אותנו להגן ולטפל באוכלוסייה, להגן עלינו, ובמידה והיא אינה מסוגלת לעשות זאת, אנחנו לא נקבל יותר קהל. לא נשלח את העובדים הסוציאליים למותם - אנו דורשים ששרי הרווחה והאוצר יתערבו במצב החירום".

לקריאה נוספת:
ואז המחבל נעלם: החדירה שהוכיחה שדולרים לא מרגיעים את עזה
כשסינוואר סופר את הדולרים, ישראל מנסה לדחות את המלחמה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully