וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם ביבי המדינה צוללת": מיצג נגד תיק 3000 הוצב בהבימה בת"א

10.11.2018 / 17:36

לאחר שפסל בדמותה של השרה רגב הוצב בכיכר הבימה, פעילי המחנה הציוני הניחו במקום מיצג מחאה נגד ההמלצות בפרשת הצוללות. "העוברים קיבלו תזכורת לפרשת השחיתות החמורה. שקיעת שלטון נתניהו קרובה מתמיד", אמרו הפעילים

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: איתי עמרם

מיצג מחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ופרשת הצוללות הוצב היום (שבת) בכיכר הבימה במרכז תל אביב. המיצג, שאורכו כתשעה מטרים, הוכן והונח על ידי פעילי המחנה הציוני נגד המלצות המשטרה בנוגע לפרשה ועליו הכיתוב: "עם ביבי המדינה צוללת" ו"נתניהו - מנהל כושל או מנהיג מושחת?".

"העוברים בסמוך למקום קיבלו היום תזכורת לפרשת השחיתות החמורה שהמואשמים בה הם דמויות מפתח בסביבת נתניהו", אמרו הבוקר במחנה הציוני.

"שקיעת שלטון נתניהו קרובה מתמיד", הוסיף אלון ויסר, מנהל מטה השטח של המחנה הציוני. "הגענו לכאן לפנות בוקר כדי להעיר את אזרחי ישראל שייראו את גודל ועומק השחיתות שהתגלתה בפרשת הצוללות. לגנוב כסף ממערכת הביטחון זו בגידה במדינה - נתניהו חייב להתפטר".

עוד בוואלה! NEWS
פרשת הצוללות: ראיות לתיווך לשוחד נגד עו"ד דוד שמרון
"ננטשנו, מה נגיד לילדים?": תושבי העוטף מאשימים את המדינאים
זיקוקים, מטענים ואבנים: קטטה המונית ו-26 עצורים בצפון | תיעוד

מיצג מחאה נגד פרשת הצוללות בהבימה. אלעד גוטמן, מערכת וואלה! NEWS
"עם ביבי המדינה צוללת". מיצג מחאה נגד תיק 3000, היום/מערכת וואלה! NEWS, אלעד גוטמן
מיצג מחאה נגד פרשת הצוללות בהבימה. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
בלב תל אביב. מיצג מחאה נגד תיק 3000, היום/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

בחמישי האחרון הודיעה המשטרה על סיום חקירת "תיק 3000" בעקבות גיבוש תשתית ראייתית לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים וקשירת קשר לביצוע פשע. נגד תא"ל (במיל') שי (שייקה) ברוש נתגבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים בצוותא, קשירת קשר לביצוע פשע, הוצאת חשבונית שלא כדין ועבירות הלבנת הון. נגד אלוף (במיל') אליעזר (צ'ייני) מרום נתגבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע, הלבנת הון ועבירות מע"מ (הוצאת חשבונית שלא כדין).

מיצג מחאה על פרשת הצוללות בהבימה. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
"מנהל כושל או מנהיג מושחת?" מיצג מחאה נגד תיק 3000, היום/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

בליכוד מסרו כי הם "משתתפים בצערם של אבי גבאי וחבריו במחנה הציוני שהמייצג הוא תזכורת לכך שניסיונם להדביק את עניין הצוללות לראש הממשלה נתניהו, ירד למצולות".

גם בחמישי האחרון הוצב פסל מחאה בדמות שרת התרבות מירי רגב בכיכר הבימה על רקע סערת חוק "נאמנות בתרבות". את היצירה, הנקראת "לב האומה", הניח האמן איתי זלאיט.

"יש פה מיצב כזה שמורכב מדמות שנראית כמו מירי רגב או שלגיה או דמות מאגדות", הסביר זלאיט. "יש מראה גדולה. שם העבודה היא 'בלב האומה' כי מירי רגב היא בלב האומה, חלק מהקונצנזוס הישראלי. היא דמות שהרבה מתחברים אליה ומעריצים אותה". לדבריו, שם המיצג הזכיר לאחדים גם דברים שנויים במחלוקת שרגב אמרה בעבר. "יש כאלה שלקחו את זה למשפט שנאמר בזמנו, שהסודאנים הם סרטן בגוף האדם".

(עדכון ראשון: 8:04)

פסל בדמותה של מירי רגב שהוצב בכיכר 'הבימה' בתל אביב 8 בנובמבר 2018. ראובן קסטרו
"בלב האומה". מיצג המאה נגד השרה רגב, השבוע/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully