וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה דם בכל מקום": היורה נכנס למסעדה בקליפורניה - והתחיל לרסס

צעירים רבים חגגו ערב של שירי קאנטרי כשהחל מסע הירי, שבו נהרגו 12 בני אדם. "נפלנו לרצפה, שמענו צרחות רבות", סיפר אחד הנוכחים. המבלים שברו חלונות והסתתרו בשירותים כדי להינצל. בתיעוד מהמקום נשמעות יריות רבות

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

מאות מבלים נכחו היום (חמישי) במסעדה באזור לוס אנג'לס עם תחילת מסע הירי, שהסתיים עם 12 הרוגים ועוד לפחות עשרה פצועים. היורה, גבר לבן בן 29, נמצא מת במקום, אחרי שהשליך רימון עשן לחזית המסעדה שבה התקיים ערב שירי קאנטרי לסטודנטים.

עדי ראיה סיפרו על פאניקה ותבהלה שאחזה בזמן שהיורה פתח באש לכל עבר, ככל הנראה עם אקדח חצי אוטומטי. הוא תואר כאדם מזוקן שלבש ברדס שחור. בתיעוד שפורסם בסוכנות הידיעות אי-פי נשמעו יריות רבות ונראו אנשים נמלטים מהמקום.

"זאת סצינה מחרידה שם, יש דם בכל מקום", אמר שריף מחוז ונטורה ג'וף דין בתדרוך לעיתונאים. "החשוד הוא חלק מכך". חלק מהמבלים במקום שברו את החלונות כדי להימלט, אחרים הסתתרו בשירותים וכתוצאה מכך נפצעו.

זירת הירי במסעדה בקליפורניה, ארה"ב 8 בנובמבר 2018. AP
מבלים שהיו בבר בעת הירי, היום/AP

אדם שנפצע במסע הירי סיפר לערוץ KTLA המקומי כי היריות נשמעו כמו זיקוקים. "נפלנו לרצפה, שמענו צרחות רבות. החברה שלי היא התקליטנית אז היא עצרה את המוסיקה, שמענו הרבה מהומה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

תיעוד מזירת הטבח

טיילור וויטלר, עדת ראייה אחרת, תיארה את הפאניקה במקום. "הייתי ברחבת הריקודים ושמעתי את היריות, הסתכלתי אחורה ואז לפתע כולם צעקו: להתכופף", היא סיפרה. "הייתה בהלה אדירה, מעדתי על הרצפה עד שמישהו הגיע מאחורי, לקח אותי וגרר אותי החוצה".

זירת הירי במסעדה בקליפורניה, ארה"ב 8 בנובמבר 2018. AP
שוטרים מחוץ לזירת הירי, היום/AP

ג'ון הדג', עד ראייה נוסף, אמר: "הייתי בדלת הראשית והתחלתי לשמוע פיצוצים עזים. לפחות שלושה או ארבעה". לדבריו, "נפלתי לקרקע. ראיתי כי שוטר נורה". הדג' הוסיף כי ליורה היה זקן, הוא חבש כובע ולבש ז'קט שחור. "חשבתי שזו בדיחה כשהירי החל. אני מכיר אנשים שהיו בפנים ואני מקווה שהכול בסדר".

טים, אביו החורג של הדג', אמר בדמעות כי היה בדיוק עזב את המסעדה כשעשן הגיח מכל עבר. "הוא ירה את הירי הראשון והבנתי שזה אמיתי". לדבריו, "היורה פגע במאבטח הכניסה ואז נכנס למשרד שם היו העובדים. הוא לא אמר כלום, רק התחיל לירות".

זירת הירי במסעדה בקליפורניה, ארה"ב 8 בנובמבר 2018. AP
זירת הירי במסעדה בקליפורניה, ארה"ב 8 בנובמבר 2018/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully