וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים שעשו הכול כדי להיראות כמו איוונקה טראמפ

7.11.2018 / 8:22

מספר נשים הוציאו סכומי עתק על אינספור ניתוחים פלסטיים שיהפכו אותן להיראות כמו הבת הראשונה, איוונקה טראמפ. שרה שמידט עברה לא פחות מתשעה הליכים קוסמטיים בבת אחת וחושפת כיום את המראה "האיוונקי" החדש שלה

רויטרס

בסרטון - איוונקה טראמפ בביקור ביפן

שרה שמידט, אנליסטית טכנולוגיות בת 34, היא מעריצה מושבעת של הבת הראשונה של ארה"ב, איוונקה טראמפ בת ה-37. מאז שדונלד טראמפ נבחר לנשיאות והציג לעולם את בתו כאחת מהיועצות הבכירות שלו - שרה חולמת להיראות בדיוק כמוה. אחרי התלבטויות ארוכות, היא החליטה להגשים את שאיפותיה ועברה תשעה ניתוחים פלסטיים במכה כדי להיראות כמו האלילה שלה.

בראיון לתכנית Inside Edition, שרה הסבירה מאיפה הגיע הרצון הזה להיראות כמו איוונקה. "אני חושבת שהיא יפה, שקולה, קלאסית. האופן שבו היא דואגת לעצמה. מה יש לא לאהוב?" היא אמרה. מה שהכי הדאיג את שרה היו הסנטר והמותניים שלה - כי הם לא תאמו את אלו של איוונקה. "אני רוצה להעלים את זה", היא אמרה בעודה מצביעה על הבטן שלה.

שרה שמידט רוצה להיראות כמו איוונקה טראמפ. Inside Edition, צילום מסך
שרה שמידט רוצה להיראות כמו איוונקה טראמפ/צילום מסך, Inside Edition

עוד בנושא:

שרה שמידט רוצה להיראות כמו איוונקה טראמפ. צילום מסך
היא עברה תשעה ניתוחים כדי להיראות כמו איוונקה טראמפ/צילום מסך

מי שהתגייס למשימה הוא המנתח הפלסטי ד"ר פרנקלין רוז מיוסטון, טקסס. שרה עברה סדרה של ניתוחים קוסמטיים: הבלטת לחיים, ניתוח אף, מילוי שפתיים, שאיבת שומן מתחת לסנטר, בטן, מותניים וירכיים והרמת ישבן ברזילאית. לסיום היא גם צבעה את שיערה לבלונד והוסיפה תוספות שיער. לאחר הניתוחים היא סיפרה: "עכשיו יש לי את מראה האיוונקה שתמיד רציתי". המסע הארוך שלה - כולל החשיפה למשפחה ולחברים - ישודר בפרק של Inside Edition בשבוע הבא.

איוונקה טראמפ. GettyImages
כולן רוצות להיות איוונקה טראמפ/GettyImages

עוד נשים שעברו ניתוח כדי להראות כמו איוונקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully