וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה להאמין: הכפילה הסקסית של קים קרדשיאן שנולדה בגוף של גבר

22.8.2018 / 9:25

טיילר בן ה-15 הוציא עשרות אלפי דולרים בדרך להיות קיירה קלי, הכפילה המהממת של קים קרדשיאן. מלבד הגדלת חזה, מילוי שפתיים ותוספות שיער - היא גם לובשת מחוך צמוד 20 שעות ביממה: "הוא אולי חונק אותי אבל אני מרגישה חופשיה יותר מתמיד"

אתר רשמי

קיירה קלי, הכפילה המהממת של קים קרדשיאן, הוציאה 15 אלף ליש"ט על מילוי שפתיים, תוספות שיער, איפור ונעלי מעצבים בדרך להיראות כמו כוכבת הריאליטי המוערצת עליה. מה שיותר מדהים זה שבניגוד לכפילים וכפילות אחרים שעברו שינויים מהפכניים בדרך להיראות כמו, היא הספיקה להפוך לגרסה הלוהטת של קים, תוך כדי ניתוח לשינוי מין, עוד לפני שחגגה את יום הולדתה ה-17. כן, קיירה נולדה כטרנסג'נדר זכר וכבר בגיל 11 יצאה מהארון בתור ביסקסואלית, שנתיים לפני שבכלל דיברה על נטיותיה המיניות. את המהפך החלה לעבור כשהייתה בת 15 ובקרוב צפויה להיכנס לחדר הניתוחים כדי להשלים את תהליך שינוי המין שלה.

כיום, כשהיא בת 17, ואחרי שנים של מאבקים, היא סוף סוף מרגישה "חופשיה" - וכן, אפילו המחוך הצמוד שהיא לובשת 20 שעות ביממה לא מונע ממנה את ההרגשה הזאת. היא הסבירה בשיחה עם "הדיילי מייל": "בזבזתי הרבה כסף על המראה החדש שלי, אבל זה כל כך שווה את זה. אני מרגישה כמו האדם שתמיד רציתי להיות".

זו טיילר לפני שנתיים:

טיילר בן ה-15 רוצה להיראות כמו קים קרדשיאן. PA Real Life, אתר רשמי
טיילר בן ה-15 רוצה להיראות כמו קים קרדשיאן/אתר רשמי, PA Real Life

וזו קיירה היום:

המהפך הנדיר של קיירה קלי, הכפילה של קים קרדשיאן. PA Real Life, אתר רשמי
קיירה קלי לצד אמה/אתר רשמי, PA Real Life

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully