וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורס בנו של השופט יצא מהכלא: "מאחורי שחרורי יש משפחה כואבת"

הנהג שדרס למוות את שניאור חשין אמר עם יציאתו מכלא חרמון כי הוא מבין את מי שהתנגדו לקיצור עונשו. "את האשמה אסחוב כל חיי", אמר. אמו של ההרוג בשיחה עם וואלה! NEWS: "הוא הרג בן אדם באמצע חייו, ילדים גדלו ללא אבא"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אביב אירגז ויוסי אלטר

בהמשך להחלטת ועדת השחרורים לפני כשבוע, שוחרר היום (שני) ממאסרו טל מור, שדרס למוות את שניאור חסין ב-2010. מוקדם יותר היום הודיעה הפרקליטות כי לא תערער על החלטת הוועדה לקצר את עונשו של מור, שריצה שבע שנות מאסר מתוך ה-12 שהוטלו עליו. "אני רוצה לצנן את ההתלהבות. מאחורי השחרור שלי יש משפחה שסובלת וכואבת", אמר מור עם יציאתו מכלא חרמון.

"אני יודע שחלקים לא רוצים שאשתחרר", הוסיף מור. "זה מובן לי. גם אני כועס על עצמי. את האשמה הזאת אני סוחב כל יום. אסחוב את זה כל החיים שלי". עוד אמר האסיר המשוחרר: "התבגרתי. השתניתי. אעשה מה שאני יכול כדי להיות בן אדם טוב ולהועיל לחברה".

טל מור הדורס של שניאור חשין משתחרר מהכלא - 5/11/18. שלומי גבאי, שלומי גבאי
"גם אני כועס על עצמי". טל מור עם שחרורו, היום/שלומי גבאי, שלומי גבאי

בשיחה עם וואלה! NEWS סירבה רותי חשין, רעייתו של שופט בית המשפט העליון מישאל חשין ואמו של ההרוג, להגיב במפורש להחלטת הפרקליטות. עם זאת, היא אמרה כי "זה נורא ואיום עניין הפגע וברח ההולך וצומח ויש לצאת מזה".

"זה לא פשוט", הוסיפה האם. "הם הקלו בעונשו (של מור) ולא הביאו בחשבון שהוא גם הרג בן אדם באמצע חייו, הרס משפחה. אימא ושלושה ילדים נשארו בלי אבא ובלי בעל. הילדים גדלו לבד ללא אבא שלהם". לדבריה, בעלה הלך לעולמו ו"בלי ספק אחת הסיבות הייתה שברון לב".

עוד באותו נושא

דורס בנו של השופט חשין ישוחרר: הפרקליטות לא תערער על ההחלטה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ילדים גדלו בלי הרבה". שניאור חשין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שבוע הגישה משפחתו של חשין לוועדה את עמדתה, המתנגדת לשחרורו המוקדם של מור. גם המדינה התנגדה לקיצור העונש, בין היתר נוכח נסיבות ביצוע העבירהו עמדת המשפחה.

עם זאת, בוועדה אמרו כי זהו מאסרו הראשון של מור ועברו הפלילי אינו מהמכבידים. "האסיר עבר כברת דרך ארוכה מאוד מאז תחילת מאסרו, היה עובד מצטיין ועבר טיפול בקבוצת אלכוהול", אמרו בוועדה.

חשין, שהיה בן 40 במותו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. בלילה שלפני התאונה, ב-18 ביוני 2010, מור בילה בכמה בארים באזור תל אביב, שתה כמות גדולה של אלכוהול ועישן סמים, לפני שנכנס למכוניתו ונסע חזרה לביתו בכפר ברוך. בזמן שנסע בכביש 5 פגע מור בחשין, שרכב אל אופניו בצד הדרך. מור המשיך בנסיעה עד לביתו, כיסה את שמשת הרכב הפגועה ואז התקשר לסוכן הביטוח שלו ואמר לו שפגע בעץ. רק למחרת הסגיר את עצמו למשטרה.

טל מור ביציאה מכלא חרמון בעת שחרורו, 5 בנובמבר 2018. שלומי גבאי
טל מור עם יציאתו מהכלא, היום/שלומי גבאי
טל מור ביציאה מכלא חרמון בעת שחרורו, 5 בנובמבר 2018. שלומי גבאי
טל מור עם יציאתו מהכלא, היום/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully