וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטוני האבטחה שהובילו למעצר: תיעוד ההתעללות בפעוטון ברמת גן

4.11.2018 / 21:28

בתיעוד ממצלמות האבטחה של הגן "הקטנטנים של יעל", שהובילו למעצרן של שלוש מהגננות, אחת מהן נראית כשהיא מכסה את פניו של פעוט בשמיכה והשנייה נראית כשהיא מושכת מזרן מתחת לפעוט נוסף. הן עומדות בפני כתב אישום בגין עבירות תקיפה ותקיפה על ידי אחראי הגורמת לחבלה

בווידאו: תיעוד ההתעללות בפעוטון "הקטנטנים של יעל" ברמת גן/צילום: מצלמות אבטחה

עובדת אחת מנענעת בחוזקה את עריסת הפעוט ומכסה את פניו בשמיכה, ועובדת נוספת מושכת את המזרון מתחת לפעוט אחר - כך נחשף הערב (ראשון) בתיעוד ממצלמות האבטחה של פעוטון "הקטנטנים של יעל''. לפי כתב האישום שהוגש נגדן היום בבית המשפט השלום בתל אביב, שלושת עובדות הגן מואשמות בעבירות תקיפה ותקיפה על ידי אחראי הגורמת לחבלה של ממש כלפי פעוטות הגן.

צילומים של הגננות בגן ''הקטנטנים של יעל'' הובילו למעצרה של סיגל אלקיים, גננת בת 38, מרמת גן. במהלך חקירתה הראשונית במשטרת מרחב דן, הציגו בפני אלקיים את צילומי מצלמות הגן בהם היא נראית מכה על פי החשד כמה ילדים. כשנשאלה אלקיים מה הייתה אומרת אם הייתה צופה בסרטון כזה ברשת, השיבה: "הייתי חשובה שהיא עושה את זה כי היא מפלצת, אני מפלצת''.

הגננת שהוארך מעצרה בחשד להתעללות בילדים, 17 ביוני 2018. יותם רונן
כיסתה את פני הפעוט בשמיכה וטילטלה, סיגל אלקיים/יותם רונן

עוד עלה מכתב האישום כי בהזדמנויות שונות תקפו הנאשמות את הפעוטות, בדרכים שונות לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, טלטולים והטחות, ובמקרים אחדים גרמו לפעוטות מכאוב וחבלות של ממש. בחלק מהמקרים נכחו חלק מהנאשמות בגן, והיו עדות למעשי התקיפה אולם לא מנעו את הפגיעה בשלומם ובבריאותם של הפעוטות, לא דיווחו על כך לגורמים הממונים.

לצד כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה להארכת ולהוספת תנאים מגבילים עד תום ההליכים המשפטיים כנגד הנאשמות ואמרה כי "התנהלותן האלימה של העובדות כלפי חלק ניכר מהפעוטות בגן אשר לא היה יכלו להתנגד למעשיהן או לספר עליהם להוריהם - מלמדת על המסוכנות הנשקפת מצדן, לפגיעה בשלומו ובביטחונו של ציבור הקטינים, זאת אף אם מעשי האלימות עצמם, אינם מצויים במדרג הגבוה של רף האלימות".

עוד באותו נושא

ההורים צעקו בבית המשפט: "הילד שלי שנא אותי כי לקחתי אותו לגן"

לכתבה המלאה
העובדות תועדו מושכות מזרן מתחת לאחד הפעוטות, והניחו שמיכה על פניו של אחר
4.11.18. מצלמות אבטחה, צילום מסך
מתוך התיעוד/צילום מסך, מצלמות אבטחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully