וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד של טראמפ לשעבר: "הוא אמר ששחורים טיפשים מכדי להצביע לו"

מייקל כהן, מי שהיה איש סודו של הנשיא, טען כי טראמפ השתמש בשפה גזענית באופן קבוע. לדבריו, הוא אמר לו לציין "מדינה אחת שעומד בראשה מנהיג שחור ואינה חור תחת". עובדת לשעבר בבית הלבן פרסמה ספר ובו כתבה כי טראמפ הוא גזען שהרבה להשתמש במילה "כושי"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מייקל כהן, עורך דינו לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, טען כי הנשיא השתמש בשפה גזענית באופן קבוע לפני שנבחר לבית הלבן. כהן, איש סודו לשעבר של טראמפ, סיפר כי הנשיא אמר לו פעם ש"אנשים שחורים טיפשים מדי כדי להצביע" לו ואף אתגר אותו לנקוב ב"מדינה אחת שעומד בראשה מנהיג שחור ואינה חור תחת".

בראיון למגזין "וניטי פייר", סיפר כהן: "אמרתי לטראמפ שהמרוץ לנשיאות נראה לבן בטלוויזיה. טראמפ ענה בתגובה: 'זה בגלל שאנשים שחורים טיפשים מדי כדי להצביע לי'". טענותיו של כהן מהדהדות על רקע הערותיו לכאורה של הנשיא בנוגע למדינות אפריקה מוקדם יותר השנה.

מהבית הלבן סירבו להגיב על דבריו של כהן.

יועצו לשעבר של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, מייקל כהן, עוזב את בית המשפט הפדראלי בניו יורק 22 באוגוסט 2018. רויטרס
טען כי טראמפ התנהג בגזענות. כהן, באוגוסט האחרון/רויטרס

טענותיו של כהן הגיעו לאחר שאומארוסה מניגולט ניומן, שהייתה פעם אחת מהעובדות האפרו-אמריקניות הבולטות בבית הלבן, פרסמה ספר ובו כתבה כי טראמפ היה "גזען". לדבריה, במהלך השתתפותו בתכנית הריאליטי "המתמחה" עשה שימוש במילה "כושי" באופן תדיר.

דוברת הבית הלבן שרה סנדרס אמרה אז כי "הספר מלא בשקרים ובהאשמות כוזבות" וכינתה את ניומן "עובדת ממורמרת שמנסה להרוויח מהמתקפות השקריות האלו".

עוד באותו נושא

דיווח: שומר הסף הכלכלי של טראמפ קיבל חסינות בתיק דמי השתיקה

לכתבה המלאה
דונלד טראמפ ועורך דינו מייקל כהן באירוע בחירות בקליבלנד הייטס, אוהיו, 21 בספטמבר 2016. רויטרס
מריבה מרה. טראמפ וכהן/רויטרס

כהן שימש כסגן יו"ר הכספים של המפלגה הרפובליקנית, אך התפטר מתפקידו השנה לאור חקירה פלילית המתנהלת נגדו. מוקדם יותר החודש, בשורת צעדים שעשה על מנת להרחיק עצמו מטראמפ לאחר המריבה המרה ביניהם שב למפלגה הדמוקרטית.

בחודש אוגוסט האחרון הודה עורך הדין בשמונה אישומים כולל העלמת מס, הונאת בנק ובעבירות מימון בחירות. בהודאתו, אמר כי טראמפ הנחה אותו לפני בחירות 2016 להעביר כסף על מנת לקנות את שתיקתה של שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, שלכאורה ניהלה עמו רומן. עונשו ייגזר ב-12 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully