וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצבא משתף פעולה עם המצב": עצרת תמיכה במחבל מברקן סמוך לביתו

3.11.2018 / 2:52

בני משפחתה של קים לבנגרונד-יחזקאל שנרצחה בפיגוע בברקן לפני כחודש תקפו את המערכת הביטחונית. זאת לאחר שגילו כי מאות פלסטינים הגיעו לעצרת תמיכה ליד בית המחבל בכפר שוויכה. "למה הבית של המחבל עדיין עומד ויש להם איפה לעמוד ולהפגין?", שאל אביה של קים

משפחתה של קים לבנגרונד-יחזקאל שנרצחה בפיגוע בברקן לפני כחודש הופתעה אתמול (שישי) לגלות כי מאות פלסטינים הגיעו לעצרת תמיכה במחבל אשרף אבו שחה מחוץ לביתו שבכפר שוויכה שבאזור טול כרם. כל זאת בזמן שבני משפחות לבנגרונד וחג'בי מתאבלות על מות יקיריהם ובזמן שכוחות הביטחון ממשיכים במרדף ובחיפושים אחר המחבל.

בשיחה עם וואלה! NEWS הביעה שחר לבנגרונד-ברקוביץ, אחותה של קים, את זעמה: "איך יכול להיות שהמדינה נותנת לדבר כזה לקרות מתחת לאף שלנו במחשבה שהצבא שלנו נמצא שם ומכתר את הבית, משמע משתף פעולה עם המצב. אני מרגישה בזיון והשפלה ומרגישה שהמדינה עושה מאיתנו צחוק. אין פה שום הרתעה ולכן אין סיבה שמחבל לא יעשה ויחשוב על הפיגוע הבא, מרגישה חוסר בטחון ושכולם רק מדברים ואין מעשים".

עצרת התמיכה במחבל מברקן בכפר שוויכה 2 בנובמבר 2018. מערכת וואלה! NEWS
"למה הבית עדיין עומד?" מפגינים ליד בית המחבל בכפר שוויכה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS

אביה של קים, רפי לבנגרונד פנה אל שר הביטחון אביגדור ליברמן ואמר: "ברגעים אלה אני שומע מהתקשורת ורואה צילומים של פלסטינים שמפגינים ליד בית הרוצח של הבת שלי והכל בחסות המשטרה והצבא. יש לך איזו תשובה לתת לנו? איך דבר כזה קורה? למה הבית של המחבל עדיין עומד ויש להם איפה לעמוד ולהפגין?"

עוד באותו נושא

יחידות עילית, מסתערבים ודובדבן: כוח המשימה המיוחד ללכידת המחבל מברקן

לכתבה המלאה
הזמנה לצעדה לזכר נרצחי הפיגוע בברקן. מערכת וואלה! NEWS
הזמנה לצעדה לזכר נרצחי הפיגוע בברקן/מערכת וואלה! NEWS

משפחת לבנגרונד הזמינה את הציבור לצעדת זיכרון שתצא בשבוע הבא מאזור התעשייה בברקן בהשתתפות משפחות הנרצחים, חברים, מכרים מהמפעל והציבור הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully