וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון הרצח הראשון באנטרקטיקה: מדען דקר את עמיתו כי עשה לו ספוילרים לספרים

2.11.2018 / 0:38

שני מדענים רוסים החיים בתחנת מחקר מבודדת באנטרקטיקה נקלעו לריב, שבמהלכו אחד מהם שלף סכין מטבח ודקר את עמיתו בחזה. המדען הודה במעשה וטען שהוא התעצבן על חברו - וזה הפך לניסיון הרצח הראשון ביבשת

מערכת וואלה!

איך הרגשתם בפעם האחרונה שעשו לכם ספוילרים? נכון שרציתם להרוג את האיש שהעז להרוס לכם את הסוף? זה בדיוק מה שקרה למדען שחי באנטרקטיקה שדקר בסכין את עמיתו אחרי שעשה לו ספוילרים על ספרים קרא. אז נכון, ייתכן שעודף האלכוהול והעובדה שהשניים מתגוררים בבדידות מוחלטת בתחנת מחקר פיצית באמצע שום מקום - שימשו טריגר נוסף למעשה, אולם בסופו של דבר זה היה ההרגל האכזרי של איש הספוילרים שחירפן סופית את חברו.

אולג בלוגוזוב בן ה-52 וסרגיי סביצקי בן ה-55 התגוררו יחד בתחנת מחקר בלינגסהאוזן הרוסית שבאי המלך ג'ורג' במשך תקופה של 4 שנים. אולג נהג לגלות לסרגיי מה עולה בגורל הדמויות שבספריו, אותם היה קורא כדי להעביר את זמנו באזור המבודד. בפעם האחרונה שזה העז לעשות לו ספוילרים, סרגיי התעצבן, שלף סכין מטבח ודקר אותו בחזה. בדיילי רקורד מדווחים שהקורבן נמצא כעת בטיפול נמרץ בבית חולים בצ'ילה, שם הוא מאושפז עם פציעת סכין בחזה ובלב. למרות הפציעה הקשה, לא נשקפת סכנה לחייו.

רצח בתחנת המחקר באנטרקטיקה. מערכת וואלה!
אולג בלוגוזוב נרצח בעקבות חשיפת ספוילרים/מערכת וואלה!

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: אב מכה ב-22 אגרופים את המורה שהטריד מינית את בתו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully