וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיכיתי 12 שנה לראיה הזו": אילנה ראדה מגיבה לממצאים החדשים

25.10.2018 / 20:36

בעקבות חשיפת הממצאים החדשים בנוגע לחקירת רצח בתה, אילנה ראדה קראה לפתוח מחדש את התיק. "הייתי מצפה שראיה כזו תובא בבית משפט ויורו להם לפתוח את התיק. החקירה הייתה מלאה שקרים, שקרים ושקרים"

צילום: ניב אהרונסון, משרד הבריאות ואלי אשכנזי

בעקבות חשיפת הממצאים החדשים הערב בנוגע לחקירת רצח בתה, אילנה ראדה קראה הערב (חמישי) לפתוח מחדש את תיק הרצח של תאיר. "אני הייתי מצפה שראיה כזו תובא בבית משפט ויורו להם לפתוח את התיק. חיכיתי 12 שנה לראיה הזו".

אחת מהשערות שנמצאו על גופתה של ראדה, שנרצחה ב-2006 בשירותי בית ספר בקצרין, נמצאה תואמת לדנ"א של א"ח, בן זוגה לשעבר של א"ק שנחקרה בעבר בפרשה. הבדיקה נערכה לבקשתו של עו"ד ירום הלוי, סנגורו של רומן זדורוב שהורשע ברצח.

"זה קשה לי", אמרה אמה של הנרצחת. "גם אם זה היה הרצון שלי להגיע לרגע הזה. אני הייתי מצפה שראיה כזו תובא בבית משפט ויורו להם לפתוח את התיק". היא הוסיפה כי "צר לי שבמדינה הזו משפחות נרצחים ונרצחות מקבלים את ההודעה מהתקשורת. החקירה הייתה מלאה שקרים, שקרים ושקרים".

לקריאה נוספת:
אסון בירדן: 14 תלמידים ומורים מתו בשיטפונות בים המלח; צה"ל מסייע
איטליה: נערה נאנסה ונרצחה ברומא; בין החשודים - מהגרים
.

אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה. בימ"ש העליון, 23 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
אילנה ראדה ב-2015/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ
תאיר ראדה, רפרודוקציה. ג'יני
תאיר ראדה/ג'יני

הממצאים החדשים עשויים לגרום לכך שהפרקליטות תורה על פתיחה מחדש של חקירת הפרשה ותחקור את א"ח וא"ק. במשטרה אומרים כי הנחיה זו טרם נעשתה. גורם במשטרה הוסיף כי "לממצא יש משמעות אך השאלות סביב השערות עלו כבר עלו בדיונים הקודמים. העובדה כי נמצא ממצא פורנזי אינה יכולה לעמוד לבדה ויש צורך בחיזוקים או בממצאים שייתנו הסבר להימצאות הממצא הפורנזי בזירת הפשע. סביר להניח כי הפרקליטות תבקש לבצע את השלמת החקירה הזו סביב הממצא".

הפרקליטות והמכון לרפואה משפטית קיימו התייעצות לאור הממצאים החדשים. המכון הודיע כי "נמצאו ממצאים חדשים שלא היו ידועים קודם לכן". ד"ר חן קוגל, מנהל המכון לרפואה משפטית, וד"ר נורית בובליל, מנהל המעבדה הביולוגית במכון, אמרו כי בוצעו בדיקות דנ"א, "כדי להשוות שערות שנמצאו על גופתה של תאיר ראדה עם פרופילים גנטיים שונים. הבדיקות בודקו מספר פעמים כדי לוודא את תקיפותן".

(עדכון ראשון: 20:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully