וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נערה נאנסה ונרצחה ברומא; בין החשודים - מהגרים

גופתה של בת ה-16 אותרה במבנה נטוש בבירה, באזור המשמש מוקד לסחר בסמים. סגן ראש הממשלה ומנהיג הימין סלביני סייר בשכונה, והתקבל בבוז וגם במחיאות כפיים. הוא הבטיח להעניש את "התולעים", אך במשטרה חושדים שגם אזרחים מקומיים מעורבים

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

שלושה מהגרים לא-חוקיים נעצרו באיטליה בחשד לרצח ולאונס של נערה בת 16 בבירה רומא, אחרי שגופתה של דזירה מריוטיני אותרה במבנה נטוש באזור הידוע כמוקד של סחר בסמים - כך דיווחה היום (חמישי) רשת BBC. לפי החשד, היא סוממה ונאנסה קבוצתית. המשטרה סבורה כי עד שישה אנשים היו מעורבים באירוע, שהתרחש בשבוע שעבר, כולל שני תושבים מקומיים.

המקרה שמסעיר את המדינה נוצל על ידי חלקים בימין הפופוליסטי במדינה כדי לתקוף את ההגירה למדינה, שהוגבלה משמעותית תחת הממשלה הפופוליסטית בחודשים הספורים שלה בשלטון.מתאו סלביני, סגן ראש הממשלה ושר הפנים ממפלגת הימין הקיצוני "הליגה", כינה את העצורים - שני סנגלים וניגרי - "תולעים" והבטיח כי הם ייענשו. סלביני מוביל את הצעדים להגבלת ההגירה וארגונים האחראים לחילוץ מהגרים מהים התיכון אל חופי המדינה.

נערה בת 16 שנרצחה ברומא, איטליה, על ידי קבוצת גברים, בהם גם מהגרים. אתר רשמי
חיה עם סבתה בתקופה האחרונה. הנערה שנרצחה/אתר רשמי

כשהוא ביקר אתמול באתר הרצח, סמוך לתחנת הרכבת המרכזית טרמיני, סלביני זכה לתגובות מעורבות של מחיאות כפיים ושל קריאות בוז. חלק מהנוכחים צעקו לו "צבוע", כינוי שמבקריו נוהגים להשתמש כשהם מאשימים אותו בניצול טרגדיות למען מטרות פוליטיות. כך הוא הצליח להפוך לפוליטיקאי הפופולרי ביותר במדינה, ועוד לפני שנודע על זהותם של חלק מהחשודים הוא הבטיח לפעול ביד ברזל נגד ההגירה הבלתי-חוקית לאיטליה.

החוקרים סבורים כי הנערה, שלפי התקשורת באיטליה הגיעה מבית קשה וחיה עם סבתה לאחרונה, הייתה מעולפת למשך כמה שעות אחרי שקיבלה סמים מכמה אנשים ומתה ממנת יתר. בנוסף לכך, היא גם נאנסה לפני מותה.

עורך דין מטעם משפחתה של הנערה אמר כי יום קודם לרצח שלה, היא שוחחה עם סבתה בטלפון ואמרה כי היא נשארת אצל חברה ברומא אחרי שהיא פספסה את האוטובוס האחרון. חברתה סיפרה כי היא קנתה סמים בתמורה לטלפון הנייד שלה ושבה לסוחרים במטרה לאתר אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סלביני בסיור בזירת הרצח

בעקבות הקריאות נגד סלביני בשכונת סן לורנצו, אזור שבו אחוזי התמיכה בשמאל גבוהים באופן מסורתי, החליטו מאבטחיו לקצר את הביקור. לפני עזיבתו, אמר שר הפנים לעיתונאים הרבים שליוו אותו כי הוא לא מאשים את ראשת העירייה, וירג'יניה רג'י מתנועת חמישה כוכבים השותפה לקואליציה שלו, בבעיותיה של העיר, אלא את אלו ששלטו בבירה "ב-20 או ב-30 השנים האחרונות".

ראשי העיר הקודמים היו מזוהים עם ראש הממשלה לשעבר סילביו ברלוסקוני או עם המפלגה הדמוקרטית מהמשמאל-מרכז.

רג'י, ראשת עיריית רומא הנוכחית, אמרה כי בתגובה לרצח, תגביר העירייה את הסיורים המשטרתיים ברחובות ותאסור על צריכת אלכוהול בפומבי אחרי השעה 21:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully