וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחתוך אותך, אתה היטלר": אישום נגד תושב מזרח י-ם שאיים על שופט

על פי כתב האישום עמאד בן טליע ג'ית הפריע במהלך דיון בעניינו של חשוד אחר ובתגובה להזהרת השופט איים ג'ית כי ישסף את גרונו של השופט ואף החווה בתנועה על גרונו. הוא מואשם באיומים, העלבת עובד ציבור ובקשה למעצר עד תום ההליכים

אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017. AP
אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017/AP

תושב מזרח ירושלים מואשם היום (שלישי) כי איים על שופט בית המשפט בעיר ואמר לו "אני אחתוך אותך בגרון, אתה היטלר, אתה גרמני, אני אחתוך את עצמי, אתה לא מכיר אותי". זאת תוך כדי שהוא מבצע תנועת סימון של שיסוף על גרונו.

על פי כתב האישום, עמאד בן טליע ג'ית הפריע במהלך דיון שנערך בשבוע שעבר בעניינו של חשוד אחר. השופט ירון מינטקביץ הזהיר אותו כי יוציא אותו אם ימשיך להפריע, ובתגובה ג'ית איים עליו. בעקבות זאת, הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום בגין איומים והעלבת עובד ציבור וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

עוד בוואלה!NEWS
אחרי חשיפת וואלה! NEWS: נתניהו בולם את "חוק החסינות"
דילים מסוכנים ובריתות: הערים שצפויות להגיע לסיבוב שני בבחירות
נשיאת העליון: התבטאויות פוליטיקאים נגד ביהמ"ש גובלות בהסתה

בהנהלת בתי המשפט מודאגים מהשיח האלים כלפי השופטים, הן בבתי המשפט והן ברשתות החבריותיות, ובשנה האחרונה פנתה ההנהלה לפייסבוק בבקשה להסיר כ-150 פוסטים פוגעניים נגד שופטים.

בחודש יוני האחרון פנתה הנהלת בתי המשפט לפעיל הימין יואב אליאסי ("הצל") וביקשה ממנו להסיר פוסט כנגד השופטת ורדה מרוז, לאחר שזו פסלה את שלילת אזרחותו של מחבל. בהודעה שנשלחה לאליאסי נכתב כי הפוסט מהווה הפרה של סעיפי החוק האוסרים על זילות בית המשפט והעלבת עובד ציבור - והוא התבקש להסירו לאלתר. זאת, אף שהפוסט לא כלל איומים, קריאה לאלימות או אפילו קללות. מהנתונים עולה כי אליאסי לא לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully