וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבט הקניבלים הנידח שחי על העצים צפוי להימחק מהעולם בגלל מיסיונרים נוצריים?

25.10.2018 / 0:29

צלם חובב שביקר בכפר המבודד באינדונזיה הופתע לגלות שרבים מאנשי השבט המסקרן "הקורוואי" נעלמו. לדבריו, האחראים להכחדתו הצפויה של השבט הם מטיפים נוצריים שעשו כל שביכולתם כדי להמיר את דתם של אנשי השבט

אתר רשמי

האם שבט הקורוואי, שחי על עצים ומבצע טקסי אכילת בשר אדם, צפוי להימחק מעל פני האדמה? צלם חובב שביקר במקום הופתע לגלות שרבים נטשו את הכפר לטובת חיים מערביים, כך הוא טוען. השם "קורוואי" יצלצל לחלקכם מוכר: בשנה שעברה הבאנו לכם תמונות מדהימות של השבט האינדונזי שצולמו עוד בשנת 2000 והעניקו הצצה נדירה ומטלטלת לחיי היום יום של אנשי השבט. הם חיים בבתים שנמצאים גבוה על עצים כדי להגן על עצמם ומשפחותיהם מפני שבטים אויבים, הם צדים יחד עם ילדיהם וסוחבים את השלל ברשתות ענק, ולמרבה הפלא כלל לא היו מודעים לקיומם של בני אדם אחרים מלבדם עד לשנות ה-70 של המאה הקודמת. בוגרי השבט זוכים לכבוד והערכה ולנשים יש מעמד זהה לזה של הגברים והן לוקחות חלק בכל הפעילויות, כולל בציד.

מאז שנות ה-90 אנשי השבט מעבירים סיורים מודרכים עבור תיירים שמבקרים בכפרים שלהם כדי לחוות את סגנון החיים השונה שלהם. עד לפני כשנה השבט מנה כ-3,000 אנשים ואנתרופולוגים מאמינים שהשבט זנח מאז את מנהגי הקניבליזם שלו וכיום הם בעיקר חיים על תזונה של בשר בעלי חיים, פירות וירקות. עד היום אנשי השבט עוסקים במסורות עתיקות הכוללות מיתוסים, אגדות וכשפים ומאמינים כי אבות אבותיהם יכולים לקום לתחייה בכל רגע נתון. כעת מתברר שהשבט הנדיר הזה עלול להימחק מעל פני האדמה - ככל הנראה בגלל השפעתם של מיסיונרים נוצריים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קניבלים על עצים: נחשפו תמונות מדהימות של שבט מבודד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully