וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים ארמדילו ומתרחצים עם צבים: הכירו את השבט בסכנת ההכחדה הגדולה בעולם

9.10.2018 / 8:25

מגזין נשיונאל ג'אוגרפיק ביקר בשבט "אווה" בברזיל, בו חברים 600 איש המתקיימים אך ורק על מה שיש ליער להציע. חלק מהנשים מניקות חיות בר, וזה לא הכל

שבא האווה באמזונס/Survival International

ההתפתחות הטכנולוגית הביאה לכך שמאוד קשה לרגש אותנו. הרי כבר ראינו הכל בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם, לא משנה אם זה קרה מתחת לבית שלנו או ביבשת אחרת. אבל מה אתם יודעים - מסתבר שלא באמת ראינו הכל.

בגיליון אוקטובר של מגזין נשיונאל ג'אוגרפיק פרסמו סדרת תמונות מרהיבה המספקת הצצה נדירה לחיי השבט שנמצא בסכנת ההכחדה הגדולה ביותר בעולם. שבט ה"אווה" כולל 600 אנשים בלבד, לחלקם אין שום קשר עם העולם החיצון, והם מנהלים את חייו עמוק ביערות האמזונס, בשמורת טבע במרניאו. השבט שקיים כבר מאות שנים לא ממש שינה מאז את אורחות חייו, שיטות הפעולה וההישרדות, ועל כן הם משתמשים בחץ וקשת על מנת לצוד ארמדילו ומלקטים דבש ואגוזים ביער, באחת התמונות ניתן לראות צייד עם צבי קטן על הגב, ומאחוריו כלב ציד. באחרת, קבוצת נשים מתרחצת בנהר, ביחד עם תינוק ומספר צבים. רוב המשפחות מאמצות חיות בר כחיות מחמד, ולא מעט מהנשים מניקות את חיות הבר הללו, כאילו היו התינוקות שלהן.

כאמור, השבט מתקיים פחות או יותר רק על מה שהוא מוצא ביער, אולם בשנים האחרונות זה נעשה יותר ויותר קשה. ממשלת ברזיל לא ממש תומכת, ולא מעט פשע מתקיים מסביבם, כולל הברחות סמים.

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • שבט
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully