וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילמו והפיצו: בני 17 מואשמים בהדחת נערה הלוקה בשכלה לזנות

22.10.2018 / 17:48

כתב אישום הוגש נגד הנאשמים בגין ניצולה של הנערה, בת 17, לזנות על דרך של סרסורות. בין היתר נטען כי הם פעלו במטרה לשדל משתתפים נוספים לקיים עמה יחסים תמורת תשלום, תוך שהם תיעדו את המעשים. בית המשפט שחרר אותם למעצר בית

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

כתב אישום הוגש היום (שני) בבית משפט השלום לנוער בתל אביב, נגד שני נערים בני 17 תושבי מרכז הארץ בגין הדחה לזנות נערה בת גילם הלוקה בשכלה. הנערים חשודים בשורה של עבירות, בהן ניצול קטינה לזנות על דרך של סרסרות למעשה זנות והטרדה מינית.

על פי כתב האישום, אחד הקטינים קיים יחסי מין עם הנערה במקלט ביתו של נאשם נוסף. הוא צילם את השניים ללא ידיעתם והפיץ את הסרטון בקבוצת ווטסאפ המשותפת לשניהם ולנערים נוספים. בהמשך פעלו שני הנאשמים בדרכים שונות, בהן שיחות טלפון והודעות במטרה לשדל משתתפים נוספים בקבוצה לקיים יחסי מין עם הנערה וזאת תמורת 150 שקל, ללא ידיעתה.

משהשתכנע אחד הנערים לקיים עם הנערה יחסי מין בתשלום, הוא קיבל הודעה שעליו להגיע בחצות למקלט ביתו של הנאשם, שם המתינו לו נערים נוספים ושני הנאשמים. אחד הקטינים נשלח להביא את הנערה, אולם היא סירבה לקיים עם הנער יחסי מין. הנער דרש את כספו, 100 שקל, בחזרה, בינתיים שאר הנערים ניסו לשדל את הנערה לקיים עמו יחסי מין בכל זאת.

לבסוף הנערה קיימה יחסי מין עם הנאשם, תוך שהוא מוציא ממנה הסכמה לקיים יחסי מין עם הנער הנוסף. הנער שילם 50 שקל, וקיים עימה יחסי מין. הנאשם במקלט ביתו התרחשו האירועים, תיעד גם את האירוע הזה ללא ידיעת המצולמים.

פרקליטות מחוז תל אביב ביקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים. בית המשפט שיחרר אותם למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully