וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדח צעצוע נגד המורה: הסרטון מהכיתה שמסעיר את צרפת

נער בן 15 בפרבר של פריז זעם על מורתו שרשמה לו חיסור מאחר שאיחר לכיתה ודרש ממנה לשנות זאת. היא הגישה נגדו תלונה, והוא להגנתו אמר שזו הייתה "בדיחה" וכי הוא לא ידע שהוא מצולם. הוא יעמוד לדין בגין אלימות חמורה, ובממשלה מתכננים להיאבק באלימות בבתי הספר

עריכה: יאיר דניאל

נער בצרפת הואשם באלימות חמורה אחרי שתועד מכוון באקדח צעצוע לעבר מורה בבית ספר בפרבר של פריז - כך מסרו אתמול (ראשון) התובעים בתיק. האירוע תועד ופורסם ברשתות החברתיות על ידי אחד מחבריו בכיתה וגרם לגינויים רבים. הנער בן ה-15 אמר כי זאת הייתה "בדיחה" וכי הוא לא היה מודע לכך שהוא מצולם. מורתו הגישה נגדו תלונה ביום שישי ועוד באותו יום הוא הסגיר את עצמו למשטרה, בליווי אביו.

בסרטון הוא נראה מכוון באקדח לעבר מורתו, שישבה סביב שולחן. הוא צעק עליה לסמן אותו כנוכח בשיעור, אחרי שלפי דיווחים מקומיים הוא זעם על כך שהיא רשמה לו חיסור מאחר שהוא איחר לשיעור. המורה המשיכה בעבודתה בזמן שהיא שוחחה עם הכיתה.

עוד ידיעות מהעולם
"החוטפים פחדו": המיליארדר הצעיר ביותר באפריקה שוחרר מהשבי
חנקה אותו למוות: לביאה הרגה את בן זוגה בגן חיות בארה"ב

הסרטון שמפלג את צרפת - תיעוד: תלמיד מכוון אקדח לראשה של מורה וקורא לה לרשום 'נוכח' בדף הנוכחות שלפניה. אתר רשמי
הסגיר את עצמו למשטרה. הנער מאיים באקדח על המורה/אתר רשמי

שר הפנים כריסטוף קסטנר גינה את התקרית. "בית הספר הוא ערש הרפובליקה וזה המקום שבו אנו לומדים לכבד את הרפובליקה", אמר במהלך ביקור בתחנת משטרה בפריז. "נשיב מחדש את הרפובליקה, מטר אחרי מטר". הנשיא עמנואל מקרון אמר כי התקרית "אינה מתקבלת על הדעת".

בימים הקרובים תכונס ישיבה שתעסוק בדרכים למיגור האלימות בבתי הספר בפרברי הערים. דידייה סביץ', מורה בבית ספר במשך 25 שנה, אמר ללה מונד כי "הוא לא רגיל לסוג כזה של תקריות". הוא הוסיף כי התלמידים למדו "כיצד לתקשר ולהפגין כבוד".

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully