וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בחירות בחיפה והסערה החורפית: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

צלמים: ניב אהרונסון, שלומי גבאי, שי מכלוף עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

פחות משבוע לבחירות המקומיות: השבוע היה שבוע סוער במירוץ החיפאי אחרי שבג"צ אישר לד"ר עינת קליש רותם להתמודד בבחירות לראשות העיר - במי ייבחרו תושבי חיפה לראש/ת העיר? סקר וואלה! NEWS שביצע מכון פאנלס פוליטיקס עם התשובה לשאלות: האם צפוי סיבוב שני? כמה באמת מתכוונים ללכת להצביע והאם שאלת איכות הסביבה בעיר משפיעה על ההצבעה?

התורמים לבחירות המקומיות נחשפים: למי תרמו אקירוב, מייסדי "אמדוקס" והבעלים של רשת פתאל? דנה ירקצי כתבת וואלה! NEWS העוקבת אחרי הבחירות לרשויות המקומיות מביאה את רשימת התורמים.

לילה מתוח בדרום: צה"ל תקף שמונה יעדי חמאס בתגובה לירי הרקטה אמש לעבר ישראאל שהתפוצצה בשטח פתוח. אמיר בוחבוט פרשן וואלה! NEWS מדווח מגבול הרצועה על המתיחות.

ועדת סל התרופות: היום התכנסה לראשונה ועדת סל התרופות לשנת 2019. סגן שר הבריאות ליצמן הבטיח הגדלה של הסל בשנה הבאה. אור רביד, כתב הבריאות של וואלה! NEWS עם העדכונים.

מתקפת מעטפות הנפץ בארה"ב: כמעט 24 שעות חלפו מאז שנשלחו מעטפות נפץ ולמערכת הביטחון בארה"ב אין קצה חוט לגבי השאלה מי עומד מאחורי השליחה. עמרי נחמיאס שליח וואלה! NEWS בוושינגטון מעדכן בפרשה שמסעירה את העיר.

מפולת בוול סטריט: אמש נרשמה בוול סטריט הירידה היומית התלולה ביותר מאז שנת 2011. אחרי וול סטריט נרשמו ירידות שערים בבורסות אסיה, אירופה וגם כאן באחד העם. אלדד תמיר, מנכ"ל תמיר פישמן מעדכן מהבורסה על השווקים המדממים.

היורה מגיע: הלילה צפוי להגיע שיא המערכת הקרה שנכנסת לישראל וגשם לפרקים ירד בכל חלקי הארץ. יש חשש כבד לשיטפונות בדרום. ד"ר עמית סביר מנהל מרכז החיזוי בשירות המטאורולוגי בבית דגן עם כל העדכונים אחרי הסערה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully