וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום זה תורי": גל של אלימות נגד הקהילה הגאה בפריז

בתקופה האחרונה נרשמו שורת תקיפות על רקע מיני בבירת צרפת והקורבן האחרון היה ראש ארגון להגנה על פליטים צ'צ'נים שנמלטו מרדיפת הרשויות. "ההומופוביה משגשגת ב-2018"

ראש ארגון למאבק בהומופוביה שהותקף בפריז, צרפת, אוקטובר 2018. אתר רשמי
מאושפז בבית חולים. מלנייה/אתר רשמי

ראש ארגון למאבק בהומופוביה בצרפת הותקף בפריז ואושפז בבית חולים. גילום מלנייה אמר כי התקיפה, שאירעה לאחר שהוא יצא ממסעדה במרכז העיר, הייתה על רקע הומופובי. הוא אמר לרשת BFM כי האזור שבו הותקף היה "גיי פרנדלי" וכי התוקף הבחין שהוא הומו.

מלנייה, שארגונו מסייע להומואים שנמלטו מרדיפת הרשויות בצ'צ'ניה, אמר כי הוא חגג יחד עם חברים נוספים את קבלת תושבות הקבע של אחד הפליטים הצ'צ'נים ובסיום האירוע הם נתקלו באותו תוקף. הוא פרסם בטוויטר תמונה שלו ממיטת בית החולים תחת הכיתוב: "היום זה תורי". עם זאת, הוא סיפר כי מצבו משתפר.

לאחרונה חלה עלייה במספר התקיפות על רקע מיני בבירת צרפת. בשבוע שעבר, הוטחו הערות הומופובית בשתי נשים צעירות שישבו על ספסל, לפני שהן הותקפו. בתחילת החודש הותקפו שני גברים שהתנקשו בציבור, וסבלו מפציעות שדרשו טיפול בבית חולים.

ראשת העירייה, אן הידלגו, גינתה את התקיפה של מלנייה ואת התקריות האחרונות בעיר. "לא ניכנע לאלימות הזו", כתבה בחשבון הטוויטר שלה. "אנחנו נעשה הכול כדי להבטיח שכולם חופשיים לראות את זכויותיהם מכובדות בפריז".
רבים נוספים גינו את מעשי האלימות נגד חברי הקהילה הגאה.

"ההומופוביה משגשגת ב-2018", אמר סגן ראש העיר לשעבר ברונו ג'וליאר, שהתייחס למספר הגובר של התקריות בעיר. הוא קרא למשטרה, למערכת המשפט ולמערכת החינוך לנקוט פעולה.

עוד בעולם:
מצאו בית חדש: כ-300 אנשי "הקסדות הלבנות" עברו מירדן למערב
רוסיה: 18 הרוגים ועשרות פצועים בפיגוע משולב בבית ספר בקרים
אקוודור: המון זועם רצח 3 אנשים שאותם האשים בחטיפת ילדים

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully