וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הבחירות: מת הסרסור הכי מפורסם בארה"ב, שהפך לפוליטיקאי

דניס הוף ניהל בתי בושת במדינת נבאדה והתמודד מטעם המפלגה הרפובליקנית על מושב לבית הנבחרים המקומי - אולם הוא מת בשנתו, חודש לפני הבחירות. "אני המומה", אמרה יריבתו הדמוקרטית

צילום: CNN

דניס הוף, בעליהם של כמה בתי בושות במדינת נבאדה בארצות הברית, מת בגיל 72. הוא היה דמות מפורסמת בתקשורת האמריקנית והופיע בתכנית ריאליטי שהתמקדה בעסקיו. הוא אף התמודד בימים אלו על מושב בבית הנבחרים של נבאדה מטעם המפלגה הרפובליקנית. המשטרה אמרה כי הוא נמצא מת באחוזתו במחוז ניי, אולם סיבת המוות שלו לא הוכרזה רשמית.

מנהל הקמפיין שלו, צ'אק מות', אמר כי הוף מת "בשלווה בעת שנתו" ונמצא על ידי כוכב סרטי הפורנו רון ג'רמי, שניסה להעיר אותו לפגישה.

הוף, שכינה את עצמו "טראמפ של פהרמפ" - על שם העיירה שבה חי - גרם לטלטלה במפלגה בחודש יוני כשניצח בפריימריז הרפובליקניים את המועמד המכהן זה שלוש כהונות רצופות. ייתכן ששמו יישאר על הפתק בבחירות בנובמבר, ואם הוא ינצח, המושב יינתן למועמד שבו תבחר המפלגה.

לקריאה נוספת בנושא
המועמד של הרפובליקנים בנבאדה: סרסור המנהל שבעה בתי בושת

דניס הוף, מועמד המפלגה הרפובליקנית בבחירות הפנימיות במדינת נבאדה. AP
כיכב בתכנית ריאליטי על בתי הבושת שלו. הוף/AP

יריבתו הדמוקרטית במרוץ, לסיה רומנוב, אמרה כי היא "המומה מהחדשות". לדבריה, "לבי יוצא עבור יקיריו. זו התפתחות מטורפת, וואו. זה כל מה שיש לי לומר". הוף כתב את הספר "אמנות הסרסור" (The Art of the Pimp), וכיכב בריאליטי למבוגרים של רשת HBO בשם "Cathouse", שתיעד את אחד מבתי הבושת שברשותו.

ההתמודדות של הוף לא הייתה מקרית. בין ההצעות שיעלו להצבעה בנובמבר גם ביטול מעמד החוקי של בתי הבושת, מה שיביא לסגירתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully