וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "שר ההגנה עשוי לעזוב, הוא סוג של דמוקרט"

14.10.2018 / 16:18

נשיא ארה"ב אמר כי מאטיס הוא "בחור טוב" וכי הם מסתדרים טוב יחד, אך ציין כי ייתכן שהוא מתכנן לפרוש מתפקידו. "אם לומר את האמת, הוא סוג של דמוקרט", אמר טראמפ שממשלו עבר זעזועים רבים מאז נכנס לתפקידו

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי הוא לא בטוח אם שר ההגנה ג'יימס מאטיס מתכנם לפרוש מתפקידו. עם זאת, בריאיון לתכנית "60 דקות", שישודר הערב (ראשון), אמר כי ייתכן שהגנרל מתכנן לעשות זאת ואמר כי הוא מחשיב אותו ל"סוג של דמוקרט".

"ייתכן שהוא מתכנן לעזוב", אמר טראמפ, לפי קטע מהתכנית שפורסם לקראת השידור המלא ברשת CBS. "אני חושב שהוא סוג של דמוקרט, אם לומר את האמת, אבל גנרל מאטיס הוא בחור טוב. אנחנו מסתדרים טוב מאוד. הוא עשוי לעזוב".

בחודשים האחרונים דווח כמה פעמים על כך שמאטיס עשוי לעזוב את תפקידו בשל חילוקי דעות עם הנשיא ומידורו. לאחר הפסגה בין טראמפ למנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און ביוני האחרון דווח כי מאטיס לא היה מודע לכוונתיו של הנשיא לעצור את התרגילים הצבאיים הגדולים עם קוריאה הדרומית.

אם שר ההגנה אכן יעזוב את תפקידו, הוא יצטרף לשורה ארוכה של אנשי ממשל שהתפטרו או פוטרו מאז שנכנס טראמפ לבית הלבן לפני פחות משנתיים. האחרונה שבהם היא השגרירה באו"ם ניקי היילי, שהודיעה בשבוע שעבר כי תסיים את תפקידה בסוף השנה.

לקריאה נוספת:
ספר חדש טוען: "שר ההגנה אמר כי לטראמפ יש הבנה של ילד בכיתה ה' או ו'"

הגנרל לשעבר ג'יימס מאטיס לצד הנשיא הנבחר דונלד טראמפ בפגישה בבית הלבן 19 בנובמבר 2016. AP
בדרך לעוד עזיבה בממשל? טראמפ ומאטיס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully