וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דקות של חרדה: הראש של הנוסע נתקע בין הרכבת לרציף שלה

31.10.2018 / 8:00

לוחמי האש בארגנטינה נדהמו לגלות נוסע בן 20 שתקוע במצב קריטי בין שתי מחיצות ברזל. אחרי כמה דקות חרדה ותושיה הוא חולץ ללא פגע. עדי ראייה: "הוא התעמת עם נוסע אחר והיה שתוי"

צילום מסך

לוחמי האש בדרך כלל מוזעקים בגלל שריפות, אבל סרטון שהתפרסם לאחרונה חושף כיצד הם נאלצים לחלץ צעיר ארגנטינאי בן 20 שראשו נתקע בצורה מפחידה ומבהילה בין רכבת לבין הרציף שלה. על פי דיווחים של המקומיים ששהו בתחנת הרכבת ליברטאד שבפרובינציה קטנה בבואנוס איירס, הצעיר היה שתוי ולפני שנתקע הוא התעמת עם נוסע אחר.

הכבאים שהוזעקו למקום שמו סלע גדול ברווח שבו נתקע ראשו של הצעיר ולאחר מכן השתמשו במכונה מיוחדת כדי להרחיב את הרווח עוד ולחלץ את הצעיר המבוהל, כאשר כבאים אחרים חיכו מתחת לנתיב כדי להתכונן לתפוס את הבחור - ששוחרר אחרי כ-10 דקות דרמטיות.

עוד בנושא
כך לא תמצאו אהבה: ניסה להרשים בחורה בקפיצה מהגג - וזה נגמר רע
הדייט הגרוע בתולדות טינדר: נתקעה בחלון עם הצואה שלה ביד

שידור שהראש שלו נתקע ליד הרכבת. צילום מסך
ניצל בנס. ראשו של הנער תקוע/צילום מסך

בתקשוקת המוקמית דווח שהבחור שעמד במרכזה של הדרמה זוהה מאוחר יותר כחוסה אלחנדרו סנטוריון. על פי דיווחים מקומיים הוא נפל ונלכד אחרי שהתעמת עם נוסע אחר ולאחר מכן המשטרה טענה שהוא היה שתוי לגמרי.

חרמן פריירה, מפקח תחנת הכבאות המקומית אמר לאחר המקרה: "אנחנו לא בטוחים כרגע איך הוא נפל אבל עדי ראייה אמרו שהוא התעמת עם נוסע אחר. הוא היה בהכרה כשחילצנו אותו והיה יכול לזוז לבד".

  • עוד באותו נושא:
  • רכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully