וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מעקה בטיחות ובבי"ס: בלוני תבערה אותרו בראשון לציון ובאשכול

12.10.2018 / 9:59

הבלון בראשל"צ נמצא על מעקה בטיחות בעיר כשחבלן משטרתי ניטרל אותו ללא נזק. במקביל נמצא בלון תבערה בבי"ס במועצה האזורית אשכול שנוטרל על ידי כוחות הביטחון טרם הגעת התלמידים למקום. בשני המקרים לא ברור מהיכן נשלחו

צילום: צוות כיבוי אש בארי

בלוני תבערה נמצאו הבוקר (שישי) בראשון לציון ובשטח בית ספר יסודי ביישוב במועצה האזורית אשכול. שניהם אותרו בידי חבלן של המשטרה. הבלון בראשון לציון אותר על ידי כוחות המשטרה על מעקה בטיחות ברחוב שפרינצק בעיר ועליו כיתובים. טרם ברור מהיכן הגיע. ממשטרת ישראל נמסר כי "בכל אירוע של חפץ חשוד או בלון תבערה יש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל ולהתרחק מהמקום עד לסיום טיפול חבלני המשטרה בחפץ החשוד".

במקביל, בלון התבערה שאותר בשטח בית ספר יסודי באשכול נמצא על ידי אם הבית במסגרת בדיקה וסריקה שגרתית. עם איתור הבלון, דיווחה אם הבית במידית לקצין הביטחון של המועצה. הבלון טופל ונוטרל על ידי אנשי בטחון אשכול בטרם הגעת התלמידים לבית הספר. בנוסף, צרור בלוני תבערה אותרו הבוקר על ידי חקלאי בשדה סמוך למושב במועצה האזורית אשכול. חבלן היישוב נטרל את הבלון.

"הערנות של אם הבית והגעתם המידית של אנשי בטחון אשכול אפשרו טיפול בבלון בטרם הגעת התלמידים לבית הספר ואת פתיחת יום הלימודים בצורה תקינה", מסר גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול. "צוות בית הספר קיים שיחות עם התלמידים בכיתות והדגיש את כללי הבטיחות סביב בלונים חשודים. תושבי אשכול מתמודדים מעל חצי שנה עם טרור הבלונים שלא מבדיל בין שדות לבתי ספר. אנו תובעים מממשלת ישראל לפעול בנחישות כדי לשים סוף לאיום זה ולחזק לילדינו את תחושת הביטחון".

עוד בוואלה! NEWS:
משחקי חתול ועכבר: חמאס ינסה להגביר את האש - למרות המחיר שישלם

בלון תבערה אותר בראשון לציון ונוטרל בידי חבלן של משטרת ישראל - 12/10/18. מערכת וואלה! NEWS
נוטרל. בלון התבערה שאותר בראשון לציון, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS
בלון תבערה אותר בשטח בית ספר יסודי במועצה אזורית אשכול - 12/10/18. ביטחון אשכול, מערכת וואלה! NEWS
אותר על ידי אם הבית בסיור שגרתי. בלון התבערה שאותר בשטח בית הספר היסודי במועצה אשכול, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, ביטחון אשכול

השבוע אותרו שלושה בלוני תבערה באזור ירושלים כשבאף אחד מהמקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. טרם הובהר מהיכן הגיעו. הראשון אותר אתמול על ידי תושבת ירושלים שמצאה את הבלון הממולכד באזור עמק המצלבה בירושלים. חבלני משטרה שהגיעו למקום, אספו את הבלון וערכו סריקות במקום שבו אותר. בלון התבערה השני אותר לפני יומיים באתר בנייה באזור עמק רפאים ובתחילת השבוע אותר בלון בגבעת זאב. השוטרים הוזעקו לחצר הבית בהתנחלות והעבירו את הממצאים להמשך חקירה ללא גרימת נזק.

בתוך כך, ברצועת עזה עולה כמות הבלוני תבערה שעפים לעבר יישובי העוטף ומציתים שטחים נרחבים באזור. "יש עליית מדרגה בשלושת השבועות האחרונים, העלייה מתבטאת בכך שלפני חודש וחצי הייתה האטה משמעותית במוקדי שריפות וגם בהפרחת הבלונים, לא הייתה הפסקה מוחלטת אולם הייתה ירידה, וכעת אנחנו שוב רואים עלייה משמעותית", אמר אייל חג'בי קב"ט המועצה האזורית שער הנגב.

בלוני תבערה שאותרו במועצה האזורית אשכול. בטחון אשכול, מערכת וואלה! NEWS
"תובעים מהממשלה לשים לזה סוף". בלוני התבערה שאותרו בשדה במועצה אשכול, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, בטחון אשכול
בלון תבערה אותר בראשון לציון ונוטרל בידי חבלן של משטרת ישראל - 12/10/18. משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
לא ברור מהיכן הגיע. בלון התבערה שאותר בראשון לציון, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, משטרת ישראל
בלון תבערה אותר בראשון לציון ונוטרל בידי חבלן של משטרת ישראל - 12/10/18. משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
בלון התבערה שאותר בראשון לציון, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully