וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלי ילדים ובלי בית": הקריאה לעזרה של האם שילדיה נספו בשריפה

לאחר שאיבדה את שני ילדיה בשריפה שפרצה בביתם בביתר עילית, אימם, דבורה גינזבורג, מבקשת את עזרת הציבור בקבלת תרומות לשיפוץ הבית וכך ינסו לחזור לשגרה יחד עם הבנות ששרדו את השריפה

ראובן ודבורה גינזבורג, ההורים שקברו את שני ילדיהם, אפרת בת הארבע וצבי בן השנתיים, שנספו בשריפה בביתר עילית פנו היום (חמישי) בסרטון מרגש לציבור בניסיון לקבלת עזרה. לצד הקושי הנורא והאבל, הם מנסים להחזיק מעמד עבור שלוש הבנות שניצלו. "צבי ואפרת הם ילדים של כולם, וכל כך הייתי רוצה לחבק אותם אבל אין לי אותם. נשארנו עם שלוש אוצרות בבית. איילת, ורחלי ואלישבע, שהן לא ברורות מאליו", אומרת דבורה גינזבורג בסרטון שמתפרסם היום.

"אלישבע הייתה בין המיטה של צבי למיטה של אפרת ומלאכים הוציאו לנו אותם משם. הבטחתי לבנות שנמשיך להיות משפחה שמחה ונגדל אותם בשמחה", הוסיפה גינזבורג.

בסרטון שפורסם בניסיון לגייס תרומות סיפרה דבורה כי הם צריכים סיוע להתאושש מהאסון שפקד אותם. "אין לי כוחות לבד, זה ניסיון קשה ואני צריכה את העזרה שלכם", אמרה, "נשארתי בלי ילדים ובלי בית ואף אחד לא יכול לעזור לי". דבורה פנתה לצופים שיעזרו לה לקיים את מה שהבטיחה לבנותיה - "שיהיה לנו בית שמח ובריא".

עוד בוואלה! NEWS
פיגוע בשומרון: חייל נפצע בינוני מדקירה ואישה נפצעה קל; המחבל נמלט
200 מ' בתוך שטח ישראל: צה"ל חשף מנהרה שעברה מחאן יונס
עליזה שפק נרצחה ע"י בעלה, שנמלט ואותר כעבור שעות בעמק חפר

מפוצלת: אפרת וצבי גינזבורג שנהרגו בשריפה בביתר עילית. באדיבות המשפחה
"ילדים של כולם". אפרת וצבי גינזבורג שנספו בשריפה שלשלום/באדיבות המשפחה

השריפה פרצה שלשום בערב, כאשר חמשת ילדיה שהו בבית. על פי בדיקת גורמי הכבאות, השריפה פרצה בעקבות כשל חשמלי והמוקד היה בחדר הילדים בו שהו אפרת וצבי. עדים לאירוע סיפרו כי לכוחות הכבאות לקח זמן רב להגיע לבניין, אך דובר כיבוי אש אמר כי בתוך חמש דקות מרגע קבלת ההודעה כבר הגיעו כבאים למקום.

לסיוע בתרומות למשפחת גינזבורג לחצו כאן.

אסון השריפה בביתר עילית - דבורה גינזבורג, האם שאיבדה את שני ילדיה, אפרת וצבי ז"ל: "זה קורבנות של כל עם ישראל ביחד". אתר רשמי
מבקשים את עזרת הציבור. ראובן ודבורה גינזבורג, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully