וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי של עיראק נמלטה מהמדינה: "איימו עליי ברצח"

11.10.2018 / 11:18

שימה קאסם עבד א-רחמן, כלת הפרס ל-2015, ברחה לירדן בעקבות גל מעשי רצח של נשים במדינה. לדבריה, היא קיבלה לאחרונה מסרון שבו נכתב: "את הבאה בתור"

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

מלכת היופי של עיראק לשעבר נמלטה מהמדינה בעקבות איומים על חייה וגל מעשי רצח של נשים בולטות במדינה. "איימו עליי ברצח, החיים שלי היו בסכנה", סיפרה שימה קאסם עבד א-רחמן לרשת הכורדית "רודואו". "מעשי הרצח הרבים הפחידו אותי. לא יכולתי לחיות שם עוד, ולכן עברתי לירדן".

לפי דיווחים שונים, מלכת היופי מ-2015 קיבלה לאחרונה מסרון שבו נכתב "את הבאה בתור". ההודעה המאיימת נשלחה מאדם שהזדהה כפעיל דאעש, אך הרשויות אמרו לה כי אין להן מה לעשות בנידון מאחר שלא ניתן לגלות מי שלח את הודעות האיומים שקיבלה מאז שזכתה בפרס.

אחרי הרצח של כוכבת הרשת טרה פארס בסוף החודש שעבר, היא החליטה שהגיע הזמן לעזוב. "לא העזתי לצאת מהבית שלי בבגדאד, פחדתי אפילו בתוך הבית", סיפרה.

לקריאה נוספת בנושא
דוגמנית, מנהיגת מחאה, בעלות מכוני יופי: גל מעשי רצח של נשים בעיראק

שימה קאסם עבד א-רחמן, מלכת היופי לשעבר של עיראק. אינסטגרם, אתר רשמי
פחדה לצאת מהבית. מלכת היופי לשעבר, שימה קאסם עבד א-רחמן/אתר רשמי, אינסטגרם

פארס הייתה האישה הרביעית שנרצחת בתקופה האחרונה, אחרי ששתי בעלות מכוני יופי בבגדאד ופעילה חברתית בבצרה נורו למוות בתוך חודש אחד בלבד. משרד הפנים בבגדאד אמר ביום ראשון כי ארגון קיצוני אחראי לרצח של כוכבת הרשת, אך לא פירט את זהותו.

למרות תבוסת דאעש וקריסת החליפות שעליה הכריז, הארגון הסוני הקיצוני ממשיך לתקוף את כוחות הביטחון ולבצע פיגועים. גם המיליציות השיעיות הנתמכות על ידי איראן ממשיכות לפעול במנותק מכוחות הביטחון, וארגוני זכויות אדם האשימו אותן בשימוש ביד קשה נגד מפגינים בעיר בצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully