וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פוטין עצמו אחראי לסרטון הפמיניסטי נגד המנספרדינג שעורר סערה ברוסיה?

14.10.2018 / 9:03

על פי טענות חדשות, הסרטון הוויראלי של הפמיניסטית ששפכה חומר מלבין על הגברים המפשקים ברכבת הינו חלק מתעמולה של הקרמלין שנועדה לעשות בדיוק ההפך. כוכבת הסרטון ממשיכה להכחיש

אתר רשמי

סרטון הנקמה המשפילה של הפמיניסטיות בתופעת המנספרדינג (הגברים המפשקים) עורר סערה בכלי התקשורת הרוסים בחודש שעבר. הסטודנטית למשפטים, אנה דובגליוק, החליטה על דעת עצמה (לכאורה) להילחם בתופעת המנספרדינג בתחבורה הציבורית ברוסיה ותיעדה עצמה שופכת חומר מלבין על מפשעותיהם של גברים שישבו בפישוק רגליים ברכבת התחתית בסנט פטרסבורג. עוד ב-2013 יצא קמפיין פמיניסטי ענק נגד פישוק רגליים גברי בתחבורה הציבורית - כשגברים רבים נתפסו יושבים ברגליים פשוקות ומפריעים לנוסעים אחרים. דובגליוק בת ה-20 טענה שבעוד העולם נלחם בתופעה המגונה - ברוסיה היא זוכה להעלמת עין.

דובגליוק פרסמה את התעמולה המתועדת שלה ברשת, כשכבר בזמן פרסום הסרטון עלו טענות שהוא מבויים. דובגליוק הכחישה את הטענות בתוקף ואמרה: "המעשים שלי אמיתיים לגמרי". אולם, זמן קצר לאחר שפורסם והפך לוויראלי, הסרטון נעלם לפתע מיוטיוב לאחר שאחד הגברים המופיעים בו כ"עבריין פישוק" פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו טען שהסרטון מבויים. הוא כתב: "הם שפכו עלינו מים. הגעתי לשם עם שני זוגות מכנסיים וחזרתי עם משכורת". מאז עלו השערות נוספות שמאחורי הסרטון עומדת חברה המתמחה בייצור תוכן ויראלי וכי הוא בוים במטרה לקדם את המטרה הפמיניסטית. כעת, עולה השערה מפתיעה אחרת.

סטודנטית נלחמת במנספרדינג. אתר רשמי
אנה דובגליוק נלחמת בתופעת המנספרדינג/אתר רשמי

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully