וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף זמיר אחרי סקר וואלה! NEWS: אהיה ראש העיר הבא של תל אביב

10.10.2018 / 16:10

למרות פער של כמעט 10% בינו לבין חולדאי, זמיר בטוח שיצליח להביס את שותפו לקואליציה בשנים האחרונות. "30% לא החליטו, זה הרבה לשכנע. אני עובד הכי קשה שעבדתי מעולם". זמיר אמר שהוא מתקבל באהדה בדרום העיר, "התושבים שם מרגישים סוג ב'"

עריכת וידאו:ניר חן

למרות שממצאי הסקר שפורסם בוואלה! NEWS הראו פער של כ-10% בין ראש העיר המכהן רון חולדאי לבין אסף זמיר, סגן ראש עיריית תל אביב מאמין כי הוא זה שיזכה לבסוף בבחירות הקרובות. על פי הסקר שנערך על ידי מכון המחקר "פאנלס פוליטיקס" בראשות מנחם לזר, חולדאי קיבל תמיכה של 32%, מיד אחריו זמיר עם 23%. למרות הפער, מהסקר עולה כי 29% טרם החליטו.

זמיר אמר היום בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי הוא אינו עוסק באפשרות שלא ייבחר בבחירות הקרובות, וציין את סקר וואלה! NEWS שהתפרסם אתמול. "בסקר השתקף פער חד-ספרתי שילך ויצטמצם אני בטוח שאהיה ראש העיר הבא. יש 30% שלא החליטו, וזה הרבה אנשים שאצטרך לשכנע. אני עובד הכי קשה שעבדתי מעולם כדי להיות ראש העיר".

אסף זמיר, המועמד לראשות עיריית תל אביב-יפו. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
"בעיר צריך לתעדף את רוכבי האופניים". זמיר/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

"אני יו"ר תנועה פוליטית שזכתה פעמיים באמון הציבור והכניסה אותי עם הרבה מנדטים לעירייה. כחלק מהסכם קואליציוני אני שותף פוליטי של רון חולדאי", הבהיר זמיר את חברותו ארוכת השנים בקואליציה של ראש העירייה. "יש הסכמות ויש מחלוקות. יש דברים שטופלו לפני עשר שנים וצריך לרענן אותם. בשלטון שהוא אותו שלטון הרבה זמן מרגיש שאצלו הכל בסדר. הבעיה השנייה היא דברים שלא נגעו בהם. בתחום שלי בניתי יחסי עבודה עם הממשלה. הצגתי תכנית חינוך לגיל הרך שהיא בקנה מידה ארצי".

כשנשאל זמיר על הסכנה בשימוש באופניים החשמליים הפופולריים בעיר אמר כי "זה אחד הכישלונות של העירייה שהייתי שותף לה. רוכבים על כלים כאלה צריכים לקבל תשתית נורמלית בכביש על חשבון הרכב הפרטי. זה יביא פקקים אבל אלטרנטיבה שסבתא שלי ואימא עם עגלה יפחדו ללכת על המדרכה זה משהו שאי אפשר להשלים איתו. צריך לנקות את המדרכה ולפנות אותה להולכי רגל. בעיר צריך לתעדף את רוכבי האופניים ולא את הרכב".

עוד באותו נושא

הבחירות לעיריית ת"א: קרב צמוד בין זמיר לחולדאי, 29% עדיין מתלבטים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוגע לסוגיית מבקשי המקלט בדרום תל אביב, אמר זמיר כי הוא מתקבל באהדה גדולה על ידי התושבים במקום. "עד שממשלת ישראל תקום ותזוז, ואני מאמין שזה לא יקרה, אנחנו צריכים לקחת לידינו אחריות לייצר חיים טובים יותר ונסבלים יותר לתושבים. אם הממשלה תפזר את הזרים בכל הארץ אתמוך בזה אבל זה לא יקרה. התושבים מרגישים סוג ב' ובצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully