וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "לא יודע אם יהיו בחירות; החקירות לא משפיעות עליי"

ראש הממשלה ניצל את ההכרזה על מינוי נגיד בנק ישראל כדי להשיב באופן חריג על שאלות כתבים, שאותם עקץ: "אתם יכולים לשאול אותי שאלות מביכות". הוא התייחס לאפשרות של הליכה לבחירות ואמר כי "אם נמצא דרך, נשמח להמשיך עד סוף השנה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש ויאיר דניאל

מסיבת העיתונאים של נתניהו - עיקרי הדברים:

-נתניהו עלה לדבר אחרי כחלון ואיפשר לכתבים לשאול שאלות
-על הבחירות אמר: "זו עדיין שאלה פתוחה"
-על החקירות: "לא משפיעות עליי, אני מתפקד היטב"
-את המריבה בין ליברמן לבנט כינה "מיותרת"
-פנה לעיתונאים: "יכולים לשאול שאלות מביכות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצל היום (שלישי) את ההכרזה על מינוי נגיד בנק ישראל כדי לגנוב את ההצגה ולהשיב, באופן חריג, לשאלות כתבים. בדברים שנשא במסיבת עיתונאים משותפת עם שר האוצר משה כחלון, אמר נתניהו כי הוא לא יודע אם יתקיימו בחירות בקרוב, והתייחס לחקירות המתנהלות נגדו ולעימותים בתוך הקואליציה.

נתניהו, שהודיע על מינויו של אמיר ירון כמחליפה של הנגידה קרנית פלוג, עלה לשאת דברים בפעם השנייה אחרי דבריו של כחלון, שהתגאה בשיתוף הפעולה עמו. לאחר שאיפשר לכתבים לשאול אותו שאלות הוא ניצל את ההזדמנות גם כדי לעקוץ אותם ואמר להם כי הם "יכולים לשאול שאלות מביכות" ולהתקשר למערכות שלהם.

עוד בוואלה! NEWS:
הנרצח מיפו: בנו של הסמל של שוק הכרמל, "אינעל העולם"
ארגוני פשיעה שלחו מסר מהכלא לקצינה: פרטים חדשים על המטען ברכב
תיעוד: מחסן נשק במזרח אוקראינה התפוצץ, אלפים נמלטו מבתיהם

ראש הממשלה, בנימין נתניהו בטקס ההכרזה על נגיד בנק ישראל. רויטרס
לא יודע אם יהיו בחירות. נתניהו/רויטרס
ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר האוצר, משה כחלון בטקס ההכרזה על נגיד בנק ישראל. רויטרס
גנב לו את ההצגה. נתניהו עם כחלון/רויטרס

הוא נשאל האם המינוי הוא תוצאה של בחירות והשיב בשלילה. "אני גם לא יכול להגיד אם יהיו בחירות כי עושים מאמץ לפתור את בעיית הגיוס, וגם בעיות אחרות", אמר. "אם נמצא דרך, נשמח להמשיך לסוף השנה, אם נצליח לעשות את זה. אני חושב שזו עדיין שאלה פתוחה".

נתניהו הוסיף כי החקירות המתנהלות נגדו לא משפיעות עליו. "אני מתפקד היטב, עובד הרבה ולא מוריד את עיניי מלוח המטרות", אמר. בנוגע לשמירת החסינות במקרה של כתב אישום, ציין ראש הממשלה כי אינו מאמין שיוגש נגדו.

ראש הממשלה אמר כי המריבה בין שר הביטחון אביגדור ליברמן לבין שר החינוך נפתלי בנט היא "מיותרת" ואמר כי "שר הביטחון עושה את תפקידו. מותר לשרים, וחובתם, להעיר. אבל בשביל זה יש את הדיון בקבינט".

על העברת מערכת ה-S-300 ציין נתניהו כי הוא נפגש עם סגן ראש ממשלת רוסיה מקסים אקימוב ו"היחסים האלה התקדמו בשנים האחרונות". הוא אמר כי "הפעילות הלגיטימית שלנו בסוריה נגד איראן וגרורותיה, זו פעילות שאנחנו מחויבים לה - לשמור על ביטחון ישראל".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר האוצר, משה כחלון בטקס ההכרזה על נגיד בנק ישראל. רויטרס
זמן לשאלות. נתניהו עם כחלון/רויטרס
ראש הממשלה, בנימין נתניהו בטקס ההכרזה על נגיד בנק ישראל. רויטרס
עקץ את העיתונאים. נתניהו/רויטרס

נתניהו התייחס למצב בעוטף עזה ואמר: "אנחנו מנסים להביא פתרון שיחזיר את השקט והביטחון ליישובי עוטף עזה. אנחנו פועלים מעת לעת כדי למנוע פגיעה בנפש בתקיפות רבה. בעקבות פעולתנו יש איזושהי זהירות בצד הפלסטיני ואני חושב שגם הם מבינים שאם יתלקח כאן עימות המחיר שהם ישלמו יהיה מחיר גדול מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully