וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בניו יורק: לימוזינה צנחה מגבעה, 20 איש נהרגו

7.10.2018 / 18:45

לימוזינה שנוסעיה היו בדרך למסיבה צנחה התדרדרה מכביש מהיר לעבר חניית חנות מקומית. 18 מהנוסעים ושני עוברי אורח נהרגו. "היה רעש גדול", סיפרה תושבת מקומית. "יצאתי החוצה ושמעתי צרחות"

זירת תאונת דרכים בין לימוזינה לכלי רכב במדינת ניו יורק, ארה"ב, 7 באוקטובר 2018. אתר רשמי
לא ברור מה גרם להתנגשות. זירת התאונה, היום/אתר רשמי

לפחות 20 בני אדם נהרגו אתמול כשלימוזינה התדרדרה מכביש מהיר במדינת ניו יורק - כך מסרה היום (ראשון) המשטרה, שהוסיפה כי הלימוזינה צנחה מגבעה ופגעה בהולכי רגל מחוץ לחנות מקומית. 18 מההרוגים היו נוסעי הלימוזינה והשניים הנוספים היו עוברי אורח.

התאונה התרחשה מסיבה לא ברורה בעיירה שוהארי, שנמצאת במרחק של כ-70 ק"מ ממערב לאולבני, בירת מדינת ניו יורק. הרשות הלאומית לבטיחות תחבורתית מסרה היום כי היא שולחת צוות לאתר התאונה ואישרה שאחד מכלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה הקטלנית היה לימוזינה.

עוד ידיעות מהעולם
ארדואן: עוקב מקרוב אחרי היעלמותו של העיתונאי הסעודי
הושלכה באוויר ונפלה על הראש: שור הרג אישה במרוץ בדרום צרפת

תיעוד מזירת התאונה

אחרי ההתנגשות, צנחה הלימוזינה אל חניית "אפל בארל", חנות ובית קפה הפופולריים בקרב תיירים המגיעים לאזור בסתיו. "הלימוזינה באה מהגבעה בטח במהירות של יותר מ-90 קמ"ש", אמרה מנהלת המקום, ג'סיקה קירבי, לפי ניו יורק טיימס. "אני לא רוצה לתאר את הזירה. זה לא משהו שאני רוצה לדבר עליו". בתמונות שפורסמו בטוויטר נראו מסרק ושבר של פנס דרך בצדי הדרך.

ארצות הברית ציינה אתמול את "יום קולומבוס", ולפי המנהלת, זהו היום העמוס ביותר בשנה של החנות. היא סיפרה כי המקום היה מלא בלקוחות מהעיר ניו יורק, מניו ג'רזי ומאולבני.

החנות הביעה את זעזועה מ"התאונה המחרידה". בהודעה שפרסמה בפייסבוק, נכתב כי היא "מקווה שתבואו ותחלקו את החיוכים, האהבה, החברות והחיבוקים עמנו".

בריידי פינגן, שגרה בסמוך למקום התאונה, סיפרה לרשתWTEN כי היא שמעה "רעש גדול". היא הוסיפה: "יצאתי מהדלת שלי כדי לראות מה קורה. ראיתי הרבה אנשים במגרש החניה ואז שמעתי צרחות. ואז ראיתי כלי רכב גדול, חריג מאוד לאזור, בתוך השיחים, הרוס, אחרי שפגע בעץ".

ביל ווטרסון, עד ראיה נוסף, אמר כי בלימוזינה הייתה קבוצה שהייתה בדרכה לחתונה. "זה נורא, נורא, נורא", הוא אמר ל"טיימס יוניון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully