וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייבוי ששכב עם 6,000 נשים מת בגיל 63 - בזמן סקס עם בת 23

8.10.2018 / 9:13

מאוריציו זנפנטי, שכונה "רומיאו של רימיני", טען שהיה מסוגל לשכב עם 200 נשים בקיץ אחד. אלא שהקריירה המפוארת שלו הגיעה לסיומה כשחטף התקף לב במהלך האקט. "כך המאהב הטוב בתולדות איטליה רצה למות", נכתב בארץ המגף

צילום מסך

הכינוי של מאוריציו זנפנטי היה "רומיאו של רימיני", והוא ניתן לו בשל סגנון חייו הראוותני, שכלל נשים, נשים ועוד נשים. מי שעובד כיחצ"ן מסיבות בעיירת החוף האיטלקית הפך לכוכב תקשורתי בעקבות האגדות ששכב עם לא פחות מ-6,000 נשים במהלך חייו, ובאופן לא מפתיע במיוחד, כך גם הוא נפרד מהעולם הזה. כן, זנפנטי מת בסוף השבוע בגיל 63, בזמן שקיים יחסי מין עם תיירת רומניה בת 23.

בתקשורת באיטליה דווח שזה קרה במושב האחורי של מכונית, כאשר בזמן האקט הפלייבוי הגדול חטף התקף לב שלא הותיר סיכוי לפרמדיקים שהגיעו למקום וניסו להחיות אותו. "כך המאהב הטוב ביותר בתולדות איטליה רצה למות", נכתב בתקשורת של ארץ המגף.,"זנזה מת כשעשה את מה שהוא עשה טוב מכולם - אהב נשים". ראש העיר של רימיני אף טען כי איטליה "איבדה אגדה של חיי הלילה".

עוד בנושא:

אי אפשר לזייף: מה מסגיר המבט שלך כשאת מגיעה לאורגזמה?
מה קרה אחרי הדרמה הלסבית בתוכנית "הרווק" והאם הכל היה מבויים?
"סקס עם חייזרים זה הדבר הכי מהנה שעשיתי" - העדויות נחשפות בספר חדש

זאפאנטי החל את ה"קריירה המפוארת" שלו ב-1972' כשהיה בן 17 והחל לעבוד במועדון לילה בשם Blow Up. תפקידו היה לשוחח בעיקר עם תיירות גרמניות וסקנדינבות ברחוב ולשכנע אותם להיכנס.עם עור בגוון זית, שיער ארוך ושופע וחזה שעיר, לא היה לו שום קושי לעשות את זה, ולא פעם הוא גם המשיך איתן את הבילוי מחוץ לכותלי המועדון. "אני חושב שקידמתי את התיירות ברימיני יותר ממאה סוכנויות נסיעות", אמר פעם. בחודשי החורף נסע לסקנדינביה, שם עבד כסוכן נסיעות של ממש.

לטענתו, בשיאו היה מסוגל לשכב עם 200 נשים בקיץ אחד (השיא שלו, לטענתו, היה 207). הוא היה כל כך מפורסם עד שחלק מהאהבות שלו בנו בובת שעווה מדמותו בשבדיה ולפני כשנתיים קבוצת נשים הגיעו במיוחד עבורו משבדיה לפגישת מחזור.

אלפים ליווי אותו בדרכו האחרונה

בראיון האחרון שלו לעיתון הגרמני BILD בשנת 2014, הוא הודיע על פרישתו מעסקי חיי הלילה ואמר: "בגיל 59, אני כבר יותר מדי זקן מדי בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully