וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו חושפת: ככה הנישואים עובדים כשגם בעלך כוכב סרטי סקס

19.10.2018 / 23:51

ג'ואנה איינג'ל, הנשואה לארון "ידיים קטנות" תומפסון, סיפרה שבעלה כל כך קינא לה בתחילת דרכם עד שהחליט להצטרף בעצמו לתחום - ואז הכל השתנה. לפתע, הוא זה שעשה 12-15 סצנות סקס בחודש. ומה קורה כשהיא צריכה לביים אותו?

אתר רשמי

להיות נשוי לכוכבי פורנו אולי נשמע לוהט, אבל המציאות הרבה יותר מסובכת. ואם מדובר בנישואים בהם שני הצדדים עוסקים בתעשיית סרטי המבוגרים, הכל נעשה מסובך פי כמה.

הנה, תראו את המקרה של כוכבת הפורנו ג'ואנה איינג'ל, שנשואה לעמיתה ארון "ידיים קטנות" תומפסון. השניים נפגשו עוד לפני שארון נכנס לתחום, משום שג'ואנה נשבעה שלעולם לא תהיה שוב במערכת יחסים עם כוכב פורנו, לאחר כמה ניסיונות כושלים.

עוד בנושא:

כוכבת פורנו תובעת: נאנסתי והוכתי בברוטליות בצילומים
רצח את אשתו באכזריות לאחר שגילה כי היא כוכבת פורנו

"יצאנו במשך חודש ולא עשיתי שום סצנות, אבל לבסוף זה השתנה", סיפרה איינג'ל. "הסברתי לו שכשאני על הסט אני גם במאית, אז אין לי זמן להחזיר הודעות ולהתקשר. בהתחלה הוא היה בסדר. הוא די אהב את זה. אבל באמצע היום הוא הרגיש שהוא משתגע, הוא היה מאוד אמיתי איתי והרגיש פגוע וחסר ביטחון. אמרתי לו שיהיה עם נשים אחרות, חשבתי שזה יהיה הוגן, אבל לא יכולתי להתמודד עם זה".

כשארון נכנס לתחום, הכל התהפך. "אני לא עושה הרבה סצנות, 12-14 בשנה", סיפרה ג'ואנה על המציאות החדשה. "פתאום ארון עושה 12-15 מדי חודש. לפתע אני מרגישה כאילו אני האזרחית הפשוטה שיוצאת עם מישהו מהתעשיה. היו פעמים שהוא היה עם שתי בחורות במקביל והרגשתי מאוד לא בנוח, אבל זה לא קורה רוב הזמן".

כפי שהבנתם, ג'ואנה היא לא רק כוכבת אלא גם במאית, מה שמוביל לרגעים בהם היא צריכה לביים את בעלה בסרטי פורנו: "אני עושה את זה כל הזמן וזה לא מוזר כלל. אולי זה מוזר לבחורה האחרת. אם אני רואה שקשה לה, אני עוזבת את החדר".

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully