וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער החשוד שהרכיב את ארי נשר על האופניים ייחקר על גרימת מוות ברשלנות

4.10.2018 / 9:35

במשטרה מעריכים כי הנער שנפצע קל בתאונת הפגע וברח שבה נהרג ארי נשר ייחקר באזהרה לא רק על הרכבה אסורה אלא גם על גרימת מוות ברשלנות. אמו של הנער לוואלה! NEWS: "לא ידוע ולא ברור מי נהג באופניים"

צילום: חדשות עשר, עריכה: יוסי אלטר

הנער נחשוד שהרכיב את ארי נשר על האופניים החשמליים בתאונה בתל אביב ייחקר היום (חמישי) לא רק על הרכבה אסורה אלא גם על גרימת מוות ברשלנות. כך לפי הערכות גורמים במשטרה. במהלך השעות האחרונות במהלך השעות האחרונות התקיימו דיונים בנושא בין צוות החקירה לבין הפרקליט המלווה. הנער אמור להתייצב הבוקר לחקירה במטה משטרת מחוז תל אביב לאחר שזומן אתמול על ידי המשטרה.

הנער בן ה-16 נפצע באורח קל בתאונת הדרכים שארעה בחודש שעבר בשדרות רוקח סמוך לנמל תל אביב. הוא הגיע ביום ראשון האחרון להלוויתו של נשר בן ה-17 כשהוא יושב על כיסא גלגלים. אמו של הנער אמרה הלילה לוואלה! NEWS על כוונת המשטרה לחקור את בנה כי "בנסיבות העניין לא ידוע ולא ברור מי נהג באופניים". לדבריה, "אין לכך כל רלוונטיות לעניין גרימת התאונה ואשמת הנהג השיכור שפגע וברח".

ארי נשר במדי מד"א כשהיה מתנדב בארגון. מד"א, מד"א
חברתו ייחקר על גרימת מוות ברשלנות. ארי נשר/מד"א, מד"א

בית משפט השלום בתל אביב שחרר אתמול למעצר בית את יצחק אספה, שחקן קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד, החשוד בדריסתו למוות של הנער נשר, ובבריחה מזירת התאונה בתל אביב. אספה, שמר תחילה על שתיקה בחקירה, מסר השבוע לשוטרים את גרסתו שמרחיקה אותו מהחשדות נגדו וביקש כי תיבדק.

בסוף השבוע החליף אספה את סנגורו, ומינה את עורך הדין כפיר דור, אחד המשפטנים המובילים בישראל בתחום התעבורה. מהחקירה עלה כי שני הנערים לא חבשו קסדות כפי שמחייב החוק, וכי ייתכן שאם היו נוקטים באמצעי הזהירות יכולה הייתה הפגיעה להיות מתונה יותר. עם זאת, בתיעוד התאונה נראה אספה שאינו שומר על מרחק בטוח, ופוגע בשניים.

לאחר שנקבע מותו של נשר, שנפצע באורח קשה בתאונת הפגע וברח בשדרות רוקח, החשד נגד אספה הפך להריגה והפקרה. בדמו של אספה נמצא ריכוז אלכוהול גבוה פי חמישה מהמותר לגילו כנהג צעיר, מתחת לגיל 24. החמרת העבירה להריגה דינה עד 20 שנות מאסר.

עוד באותו נושא

הנער שרכב עם ארי נשר ייחקר באזהרה; אמו: "לא ברור מי הרכיב את מי"

לכתבה המלאה
תאונת פגע וברח בשדרות רוקח בתל אביב -24 ספטמבר 2018. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה./חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully