וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן באו"ם: "נמשיך לעמוד לצד הפלסטינים המדוכאים"

נשיא טורקיה תקף את הארגון שבו הוא נאם מאחר שלדבריו "עמד מנגד מול הדיכוי" של הפלסטינים. גם אם כל העולם יפנה את גבו, טורקיה תמשיך לעמוד לצדם של הפלסטינים", אמר. הוא גם תקף הסנקציות האמריקניות על ממשלו

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן תקף היום (שלישי) את האו"ם על כך ש"עמד מנגד" מול "הדיכוי" של הפלסטינים ושל מדינות נוספות. בנאום בפני העצרת הכללית אמר ארדואן כי "אלו שנותרים שקטים מול הדיכוי של הפלסטינים רק מעודדים את המדכאים". הוא קרא לערוך רפורמות במועצת הביטחון וציין את הכשלים, לדבריו, של הארגון ביחס למשבר במיאנמר, בוסניה ומדינות אחרות.

"גם אם כל העולם יפנה את גבו, טורקיה תמשיך לעמוד לצדם של הפלסטינים המדוכאים", אמר ארדואן, שממשלתו נמצאת במשבר מול ישראל, והן מול ארצות הברית, בשל המדיניות מול הפלסטינים. טורקיה היא אחת המדינות היחידות המגבות את שלטונו של חמאס ברצועת עזה.

הוא תקף גם את ארצות הברית בשל הסנקציות שהטילה על טורקיה בשל מעצרו של הכומר האמריקני אנדרו ברונסון. "אף אחד לא יכול להישאר דומם מול השימוש בסנקציות כלכליות ככלי נשק", אמר. "אנחנו תומכים בפתרון הבעיות שלנו דרך דיאלוג ועל בסיס תנאים שווים".

לקריאה נוספת בנושא
ארדואן על ארה"ב: "לא נכנע בפני מי שהפכו אותנו למטרה אסטרטגית"

נשיא טורקיה ארדואן בעצרת הכללית של האו"ם, 25 בספטמבר 2018. רויטרס
רוצה רפורמה במועצת הביטחון. ארדואן, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully