וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רוסיה החלה לפרוס אמצעי לוחמה אלקטרונית בסוריה

בעיתון איזבסטיה דווח כי משרד ההגנה שלח מערכות לבסיס חיל האוויר בחמימים, כחלק מצעדי התגובה להפלת המטוס. מטרת האמצעים לשבש את פעילות המכ"מים והשליטה של מטוסים התוקפים את סוריה. נתניהו: נמשיך לפעול נגד התבססות איראן

אתר רשמי

משרד ההגנה של רוסיה החל בחיזוק אמצעי הלוחמה האלקטרונית שלו בסוריה - כך דיווח היום (שלישי) העיתון הרוסי איזבסטיה. לפי הדיווח, המערכות הראשונות כבר נפרסו בבסיס חיל האוויר הרוסי בחמימים בלטקיה. מטרתם של האמצעים הללו תהיה לשבש את פעילות המכ"מים ומערכות השליטה של מטוסים התוקפים את סוריה.

ההודעה על חיזוק מערך הלוחמה האלקטרונית של רוסיה בסוריה התקבלה אתמול, בהודעת שר ההגנה סרגיי שויגו, כחלק מצעדי התגובה של מוסקבה להפלת מטוס הסיור בשבוע שעבר. רוסיה מאשימה בכך את ישראל, חרף הממצאים שהציג חיל האוויר שהטילו את האחריות על משטרו של אסד.

צעד נוסף שעליו הכריז אתמול שויגו הוא פריסת מערכות הנ"מ המתקדמות S-300 בסוריה בתוך שבועיים. אלו אמורות לעזור לדמשק להגן טוב יותר על המרחב האווירי שלי, מול התקיפות החוזרות ונשנות של ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר בשיחה שקיים אתמול בנושא עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כי הצבתה בסוריה מסכנת את האזור.

לקריאה נוספת בנושא
מאתרת מטוסים ברגע ההמראה - ומיירטת: המערכת שפוטין מעביר לאסד

תמונה מהמכם של הרוסים שלכאורה מראה את אחד המטוסים של חיל האוויר משתמש במטוס הסיור הרוסי כמגן. ללא, מערכת וואלה! NEWS
תמונת מכ"ם שהציג משרד ההגנה של רוסיה המתעדת לכאורה את התקיפה של ישראל בלטקיה/מערכת וואלה! NEWS, ללא

היום אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל תמשיך לפעול למניעת ההתבססות של איראן בסוריה תוך כדי תיאום עם סוריה. "בשלוש השנים האחרונות ישראל נחלה הצלחה גדולה מאוד", אמר לפני המראתו לעצרת הכללית באו"ם. "אין זה אומר שלא היו חריגות, אבל בסך הכול הייתה הצלחה גדולה מאוד. עשינו את זה בתאום מלא עם רוסיה".

הוא הוסיף כי מאז "האירועים הטרגיים" של הפלת המטוס, הוא שוחח פעמיים עם פוטין. "הבעתי צער עמוק וכן על אובדן החיים", אמר ראש הממשלה, שכינס את הקבינט לפני המראתו. "אנחנו נותנים גיבוי מלא לצה"ל. סיכמתי עם פוטין שצוותי עבודה של צהל והצבא הרוסי ייפגשו בקרוב להמשך התיאום. נעשה מה שצריך כדי להגן על ביטחון ישראל".

(עדכון ראשון: 10:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully