וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: ממשיכים לקבל טילים מדויקים - למרות פעולות ישראל

מזכ"ל חיזבאללה אמר כי כל מאמצי ישראל למנוע את נתיב העברת הנשק מסוריה "נכשלו". לדבריו, "יש לנו טילים מדויקים שיכולים לשנות את המשוואה במלחמה עתידית"

עריכה: שניר דבוש

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר היום (חמישי) כי למרות תקיפותיה של ישראל בסוריה, ארגונו ממשיך לקבל טילים מדויקים. זאת אחרי התקיפה האחרונה של חיל האוויר בסוריה, שבה לפי צה"ל הושמדו מערכות מתקדמות שאותן התכוונה איראן להעביר לארגון הלבנוני. במהלך התקיפה ביום שני הופל מטוס הסיור הרוסי בשוגג על ידי מערכות ההגנה הסורוית.

בנאום שנשא לרגל יום העשורא, שאותו מציינים השיעים לזכרו של האימאם חוסיין, אמר נסראללה לישראל: "כל המאמצים שלכם למנוע מחיזבאללה להשיג טילים מדויקים נכשלו. הסיפור סגור ולהתנגדות יש טילים מדויקים שיכולים לשנות את המשוואה במלחמה עתידית".

לקריאה נוספת על המתיחות בסוריה
דיווח: איראן סברה שישראל לא תתקוף בלטקיה בשל נוכחות רוסיה
אסד שלח מכתב תנחומים לפוטין: ישראל אחראית להפלת המטוס

נאום של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה מוקרן על מסך בביירות, לבנון, 20 בספטמבר 2018. רויטרס
נסראללה נואם בפני תומכיו בביירות, היום/רויטרס

עוד אמר נסראללה, שאתמול הבהיר כי כוחותיו יישארו בסוריה, כי "ישראל יודעת שהטכנולוגיה לבדה לא תספיק להכרעת המלחמה. האלמנט האנושי הפך להיות מאוד חשוב". לדבריו, נקודות התורפה של ישראל רבות ו"היא מודעת לנקודות החוזקה שלנו. ישראל חוששת מכל מלחמה באזור, במיוחד עם לבנון, ומודעת שלכל מלחמה יהיו השלכות גדולות שלהן היא לא ציפתה מעולם".

ישראל רואה בחיזבאללה את האיום הגדול ביותר בגבולותיה, ותקפה מאות פעמים בסוריה מאז תחילת מלחמת האזרחים כדי למנוע העברות נשק מאיראן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תומכי חיזבאללה ביום העשורא בביירות, לבנון, 20 בספטמבר 2018. רויטרס
תומכי חיזבאללה, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully