וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שלישים מאזרחיו איבדו מהמשקל, אבל נשיא ונצואלה התענג על סטייק

בזמן שמדינתו מתמודדת עם מחסור מחמיר במזון, נשיא ונצואלה ורעייתו נצפו אוכלים ומבלים במסעדה של שף מפורסם בטורקיה. הנשיא אמר שהוזמן על ידי השף ונהנה בחברתו. באופוזיציה גינו את הביקור הנהנתני שהיה "על חשבון האזרחים"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

תיעוד של נשיא ונצואלה ניקולס מדורו אוכל סטייק במסעדה יוקרתית בטורקיה גרם לשערורייה במדינה מוכת המשבר. השף הטורקי המוכר נוסרת גוצ'ה פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סרטונים ובו נראים הנשיא ורעייתו אוכלים ונהנים במסעדתו באיסטנבול וצופים בתנועת התיבול המפורסמת שלו. בעקבות

בשנים האחרונות נמצאת ונצואלה במחסור מחמיר במזון. כמעט שני שלישים מאזרחי המדינה דיווחו כי איבדו ממשקלם כ-11 קילוגרמים בממוצע בעקבות ותת-תזונה בקרב ילדים הגיע לשיא. מאז שנת 2014 עזבו את ונצואלה 2.3 מיליון איש.

עוד ידיעות בנושא
דיווח: ארה"ב קיימה שיחות על הפיכה בוונצואלה עם מורדים בצבא

נשיא ונצואלה מדורו אוכל במסעדת סטייקים מפורסמת באיסטנבול, טורקיה, ספטמבר 2018. טוויטר, אתר רשמי
נהנה מהסטייק. מדורו במסעדה באיסטנבול/אתר רשמי, טוויטר

סרטונים נוספים מציגים את הנשיא מעשן סיגר מתוך קופסה עליה חקוק שמו ואת רעייתו מחזיקה חולצה שעליה תמונת השף. בבעלות גוצ'ה כמה מסעדות יוקרתיות בארצות הברית, במזרח התיכון ובטורקיה וסרטונים שלו מתבל אוכל בתנועתו האופיינית נצפים על ידי מיליוני אנשים. מחיר נתח בשר במסעדותיו מגיע לכמה מאות דולרים.

על אף שהשף הסיר את הסרטונים, מתנגדי הנשיא הפיצו אותם וגינו את ביקורו של מדורו במסעדה.

מנהיג האופוזיציה, חוליו בורגס, שחי מחוץ למדינה בשל חשש ממאסר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בזמן שאזרחי ונצואלה סובלים מרעב, מדורו ורעייתו עושים חיים באחת המסעדות היקרות בעולם, בעזרת כסף שנגנב מאזרחי המדינה".

הנשיא אישר במסיבת עיתונאים כי הוא ורעייתו אכלו במסעדתו של השף גוצ'ה בדרכם חזרה מסין, שם ביקר במטרה להגדיל את ההשקעות הזרות במדינה. מדורו אמר כי הם "הוזמנו על ידי השף באופן אישי. שוחחנו ונהננו בחברתו".

עוד באותו נושא

דיווח: ארה"ב קיימה שיחות על הפיכה בוונצואלה עם מורדים בצבא

לכתבה המלאה

קריקטורה של השף המפורסם ואזרחי ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully