וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: 113 לוחמים פרו-איראנים נהרגו בתקיפות ישראל בסוריה מאז אפריל

17.9.2018 / 16:22

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי בחודשים האחרונים הגבירה ישראל את הפגיעה במטרות איראניות, כולל אלו של חזבאללה ושל מיליציות הנתמכות על ידיה. בשבת טען משטר אסד כי ישראל תקפה בנמל התעופה הבינ"ל בדמשק

צלמים זמניים מורשים

לפחות 113 לוחמים משורות הכוחות הנתמכים על ידי איראן נהרגו מאז אפריל בתקיפות ישראליות ברחבי סוריה - כך דיווח היום (שני) הארגון הסורי לזכויות אדם.

לפי הארגון, שמקום מושבו בבריטניה ועוקב אחרי המלחמה בסוריה דרך רשת פעילים על הקרקע, ישראל הגבירה את מתקפותיה בסוריה בחודשים האחרונים, ואלו כללו תקיפות אוויריות ושיגורי טילים. בין היעדים שהותקפו היו גם של חזבאללה ושל מיליציות שיעיות אחרות הנתמכות על ידי טהראן.

בין התקיפות שהוא ציין היו האחרונה שאירעה, לפי דמשק, ביום שבת האחרון בנמל התעופה הבינלאומי בעיר. לפי הארגון, בתקיפה הושמדו משלוחי נשק שהגיעו לאחרונה. בסוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א נטען כי מערכות ההגנה האווירית של הצבא הצליחו ליירט כמה טילים.

ישראל מסרבת להתייחס לדיווחים, אך מבהירה כי לא תאפשר לאיראן להתבסס בסוריה. אתמול אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הקווים האדומים שלנו אדומים מתמיד" ביחס לבלימת מאמציה של טהראן.

לקריאה נוספת בנושא
נתניהו ברקע התקיפה בסוריה: "הקווים האדומים שלנו אדומים מתמיד"
דיווח: ישראל תקפה מאגרי נשק בנמל התעופה הבינלאומי בדמשק

טיל שנורה בשמי נמל התעופה הבינלאומי של דמשק, סוריה, 15 בספטמבר 2018. סוכנות הידיעות סאנא, מערכת וואלה! NEWS
טיל בשמי דמשק, שבת/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות הידיעות סאנא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully