וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 גופות בשבועיים: חבר במשמר הגבול של ארה"ב הפך לרוצח סדרתי

חואן דייוויד אורטיז, ששירת בסוכנות במשך עשור, נעצר אחרי שאישה חמישית הצליחה להימלט ולהזעיק את המשטרה בטקסס. כל קורבנותיו היו זונות והחוקרים מנסים לקבוע את המניע

חואן דייוויד אורטיז, חבר משמר הגבול של ארה"ב החשוד ברצח של ארבע נשים, ספטמבר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
יואשם בארבעה סעיפי רצח. אורטיז לאחר מעצרו/מערכת וואלה! NEWS, -

חבר במשמר הגבול של ארצות הברית נעצר בטקסס בחשד שרצח ארבע זונות, אחרי שאישה חמישית הצליחה להימלט מפניו והזעיקה עזרה מהמשטרה בעיר לרדו. המשטרה איתרה את חואן דייוויד אורטיז, שעבר בסוכנות במשך עשור, במגרש חניה של מלון מקומי.

"המחוז והעיר יכולים להיות בטוחים שהרוצח הסדרתי במעצר", אמר שריף מחוז ווב, מרטין קוולר, שהוסיף כי המשטרה סבורה כי אורטיז פעל לבדו.

התובע המחוזי איזידרו אלניז אמר כי זהו "תיק מחריד". לדבריו, אורטיז יואשם בארבעה מעשי רצח ובחטיפה. הוא הוסיף כי סיבת המוות הייתה דומה בכל אחד מהמקרים, שלפי הרשויות, התפרסו על פרק זמן של שבועיים. עוד אמר כי כל הקורבנות עבדו בזנות וכי החוקרים מנסים לאתר מניע לרצח שלהן.

גופות שתי הנשים הראשונות אותרו מוקדם יותר החודש באזור כפרי, סמוך לכביש 35, והשתיים האחרונות נמצאו באותו אזור בימים האחרונים. בעיתון "טקסס טריביון" דווח כי האישה החמישית ברחה מתחנת דלק אחרי שלטענה אורטיז איים עליה באקדח אחרי שניסתה לצאת ממכוניתה.

עוד ידיעות מהעולם
גרמניה: לא שוללים נוכחות ארוכת טווח במזרח התיכון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully