וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטביעה בפלמחים: נקבע מותה של הצעירה הנוספת שנפגעה אנושות

הצעירה, תושבת בית שמש, טבעה במהלך מסיבת יום ההולדת שלה שהתקיימה על החוף לפני כשבוע. היא נפגעה אנושות בטרם פונתה לבית החולים ומותה של בת דודתה, שטבעה גם היא, נקבע במקום. חבריהן סיפרו לוואלה! NEWS: "אנחנו המומים, זה אסון"

צילום: מד"א

מותה של הצעירה מבית שמש שטבעה בחוף פלמחים נקבע היום (שישי) בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, לאחר כשבוע שבו הייתה מאושפזת במצב קשה בעקבות האירוע שבו טבעה למוות גם בת דודתה. הצעירה ככל הנראה נכנסה לים כשהייתה תחת השפעת אלכוהול במהלך מסיבת יום ההולדת שלה שהתקיימה בליל יום שישי שעבר בחוף.

השתיים נמשו מהמים כשהן מחוסרות הכרה וצוות מד"א ביצע בהן פעולות החייאה וקבע את מותה של אחת מהן. "כשהגענו ראינו מספר צעירות נסערות שסיפרו שחגגו יומולדת במקום, נכנסו למים ושתי בנות טבעו", סיפר הפאראמדיק עידו דואק. "נפגעת אחת הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וכשהתאפשר העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבה קריטי".

בשבוע שעבר סיפרה אחת מחברותיהן של השתיים לוואלה! NEWS: "אנחנו המומים ולא מעכלים את זה שהחבורה פשוט נהרסה", אמרה. "חלק מאיתנו היינו אמורות להיות שם גם בחגיגה, מי ידוע איך זה היה מסתיים. זה אסון". לדבריה, "הם תכננו את יום ההולדת במשך שבועיים".

עוד בוואלה! NEWS:
כחצי מיליון מנותקים מחשמל: הוריקן פלורנס מכה בארצות הברית
נהגת הרה שהייתה מעורבת בתאונה בשרון מתה בביה"ח; הרקע נבדק
סלפי קטלני בשדה הקרב: האם ישראל השמידה את "הבית של סולימאני"?

מד"א טביעה בחוף פלמחים. רונן אברהמי, מד"א, מד"א
הטביעה בפלמחים, בשבוע שעבר/מד"א, רונן אברהמי, מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully