וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של טראמפ במסר אנטישמי? "וודוורד רק רצה להרוויח שלושה שקלים"

אריק טראמפ אמר ל"פוקס ניוז" כי הספר "פחד" של העיתונאי הבכיר הוא "קשקוש סנסציוני" ובחר להשתמש במטבע הישראלי כדי לתאר את מטרות הרווח שלו. יש מי שראה בכך הדהוד מסרים אנטישמיים שלפיהם היהודים שולטים בתקשורת, על אף שוודורד איננו יהודי

צילום: CNN, עריכה: יאיר דניאל

אריק טראמפ, בנו של נשיא ארצות הברית, תקף הלילה (חמישי) את ספרו החשד של העיתנואי בוב וודוורד על אביו ותיאר אותו כ"קשקוש סנסציוני" שמטרתו "להרוויח עוד שלושה שקלים".

דבריו בריאיון לרשת "פוקס ניוז" זכו לביקורת מצד מי שראה בכך התבטאות אנטישמית מרומזת, כשבחר להשתמש בשקל ולא בדולר כדי לתאר את כוונותיו של העיתונאי, שספרו "פחד" מסעיר את ארצות הברית והממשל.

חלק מהמבקרים של בנו של הנשיא חשו שהוא למעשה מהדהד תיאורית קונספירציה שלפיה התקשורת נשלטת על ידי יהודים. עם זאת וודורד, אחד מחושפי פרשת ווטרגייט שהובילה לנפילת הנשיא ריצ'רד ניקסון, אינו יהודי.

אריק טראמפ לארה טראמפ ערב השנה החדשה. AP
תקף את הדמוקרטים לקראת הבחירות. אריק טראמפ/AP

הספר מתאר כאוס השורר בממשלו של טראמפ, שלכאורה מסונדל על ידי יועציו הרואים בו מנהיג שאינו כשיר לתפקיד ואמיים על ביטחונה הלאומי של ארצות הברית. טראמפ כינה זאת "עבודת בדיה", כשהוא נאלץ גם להתמודד עם טור דעה אנונימי שפורסם החודש בניו יורק טיימס על ידי אדם שזוהה כבכיר בממשל ואמר דברים דומים לאלו שנכתבו בספר.

בריאיון שנתן אריק טראמפ הוא גם תקף את הדמוקרטים לקראת בחירות אמצע הכהונה בנובמבר, שלדבריו חסרי מסר פרט לכך שהם מתנגדים לנשיא. עם זאת, לפי שורת סקרים, הרפובליקנים עלולים לאבד את הרוב בקונגרס בשל השערוריות הבלתי-נגמרות של הבית הלבן, בהן חקירת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully