וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן שהורעל": חבר בלהקת המחאה פוסי ריוט מאושפז במצב קשה

קרובי משפחה של פיוטר ורזילוב, שפרץ למגרש בזמן גמר המונדיאל במחאה על מצב זכויות האדם ברוסיה, סיפרו כי הוא פונה לבית חולים. "איבד את ראייתו, יכולתו לדבר ואת יכולתו לזוז", סיפרה חברת הלהקה המתנגדת לפוטין

המודיעין הבריטי חשף: אלו האזרחים הרוסים שהרעילו את המרגל סקריפל/צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

פיוטר ורזילוב, חבר להקת המחאה הרוסית "פוסי ריוט", פונה לבית חולים במצב אנוש - כך דיווחו היום (חמישי) כלי תקשורת ברוסיה. קרובי משפחתו אמרו לאתר "מדוזה" כי הוא הורעל אחרי שימוע בעניינה של אחת מחברות הלהקה, שהתקיים ביום שלישי. הוא היה אחד הפעילים שפרצו למגרש בזמן גמר המונדיאל ביולי.

ורוניקה ניקולשינה, חברת הלהקה, אמרה ל"מדוזה" כי ורזילוב התלונן על כך שאיבד את ראייתו, "את יכולתו לדבר ואז את יכולתו ללכת". עוד דווח באתר המזוהה עם האופוזיציה ברוסיה כי הפעיל החברתי מאושפז בבית חולים במוסקבה ושאמו של ורזילוב לא מורשת לראות אותו.

עוד ידיעות מהעולם
היסטוריה במרוקו: חוק חדש אוסר על נישואים בכפייה ואלימות מינית

פיוטר ורזילוב, חבר קבוצת פוסי ריוט, בדרך לבית משפט במוסקבה, רוסיה, 31 ביולי 2018. AP
ורזילוב בבית המשפט במוסקבה, יולי/AP

הוא נשוי לנדז'דה טולוקוניקובה, חברת פוסי ריוט שנשלחה ב-2012 לשנתיים מאסר בשל הופעה לא חוקית בקתדרלה במוסקבה. "ייתכן שפיוטר הורעל. הוא במחלקת רעלים במצב קשה מאוד", כתבה בטוויטר. מריה אליוחינה, גם היא חברת הקבוצה שנשלחה למאסר עם אשתו של ורזילוב, כתבה בטוויטר שהוא בטיפול נמרץ.

הוא נשלח ל-15 ימי מאסר השנה יחד עם שלוש פעילות נוספות, אחרי שפרץ למשחק גמר המונדיאל במוסקבה ב-15 ביולי כשהוא לבוש במדי משטרה. הם אמרו כי הפעולה שלהם, שבוצעה תחת השם של פוסי ריוט, הייתה במחאה על הפגיעה בזכויות האדם ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully