וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: ישראלית בת 30 מתה ממכת חום במהלך טיול בירדן

הגר לרר, תושבת באר שבע, שהשתתפה בטיול מאורגן במדינה, התמוטטה באזור הררי הסמוך לפטרה ומותה נקבע במקום. היא חולצה בתום פעולות מורכבות ומשרד החוץ מטפל בהעברת גופתה לישראל. "הגר האהובה שלנו, עכשיו את חופשייה בטבע שכלכך אהבת", ספדו לה בני משפחתה

הגר לרר. -, מערכת וואלה! NEWS
מותה נקבע במקום. לרר/מערכת וואלה! NEWS, -

הגר לרר, תושבת באר שבע בת 30, שהשתתפה בטיול מאורגן לירדן, מתה אתמול ממכת חום. בהודעה רשמית מטעם משרד החוץ שנמסרה היום (חמישי), דווח כי לרר התמוטטה באזור הררי הקרוב לפטרה ולאחר זמן מה נקבע מותה בשטח.

לאור תוואי השטח, פעולות החילוץ היו מורכבות וגופתה של הצעירה הוצאה באופן רגלי מהשטח. שגרירות ישראל בירדן והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של משרד החוץ מצויים בקשר עם משפחתה של לרר וסגן הקונסול בירדן סייע במהלך הלילה בפעולות החילוץ ובהעברת גופתה לישראל.

"הגר היקרה שלנו, אהובה שלנו, עכשיו את חופשייה בטבע שכל כך אהבת", ספדו לה בני משפחתה עם היוודע דבר מותה.

פטרה, ירדן. ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
פטרה/מערכת וואלה! NEWS, ויקיפדיה

בשבוע שעבר נהרג בנפילה מצוק תומר פרנקפורטר, צעיר בן 18 מירושלים, שטייל בפארק יוסמיטי במדינת קליפורניה שבארצות הברית. הצעיר טייל לבדו בטיול שלפני גיוס, אם כי במהלך הטיול הוא פגש מטיילים נוספים והצטרף אליהם. ככל הנראה, הוא מעד בעת שניסה להצטלם. יום לפני כן, מתה בפתאומיות אורנית מנחם, בת 25, בעיר דרמסאלה במחוז קאנגרה שבצפון הודו. מנחם, תושבת בת שלמה שליד זכרון יעקב, מתה ככל הנראה מתגובה אלרגית חריפה לחלב.

(עדכון ראשון: 9:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully