וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשעו בעבירות ביטחון: שני מקורביו של אחמדינג'אד נשלחו לכלא

על ראש הסגל ויועץ התקשורת של נשיא איראן לשעבר נגזרו שש שנים וחצי וארבע שנים בהתאמה, בשל מעורבותם בעבירות ש"פגעו בביטחון הלאומי". המשטר מגביל את אחמדינג'אד מאז תום נשיאותו השנויה במחלוקת ב-2013

רויטרס

שניים ממקורביו של נשיא איראן לשעבר מחמוד אחמדיג'נאד נשלחו למאסר בשל עבירות ביטחוניות - כך דיווחו היום (רביעי) סוכנות הידיעות ברפובליקה האסלאמית.

לפי סוכנות הידיעות תסנים, אספנדיאר רחים משאאי, ראש הסגל לשעבר של אחמדינג'אד, הורשע בעבירות שחיתות ובפגיעה בביטחון הלאומי. לפי סוכנות הידיעות פארס, יועץ תקשורת של אחמדינג'אד, עלי אכבר ג'וואנפקר, נשלח לארבע שנות מאסר באותו תיק.

לא נמסרו פרטים נוספים על התיק שבו היו מעורבים שני מקורביו של אחמדינג'אד, ששימש נשיא איראן במשך שתי קדנציות, בין 2005 ל-2013.

עוד ידיעות על איראן
בחסות המשטר האיראני: ריגלו אחר הסמארטפונים של מתנגדי המשטר
ארה"ב מזהירה את איראן: נגיב במהירות על כל פגיעה באנשינו בעיראק

נשיא איראן לשעבר מחמוד אחמדינג'אד מגיש את מועמדותו לנשיאות, 12 באפריל 2017. רויטרס
חמינאי בלם את שובו לפוליטיקה. אחמדינג'אד/רויטרס

אחמדינג'אד הותיר אחריו כלכלה הרוסה ובידוד בינלאומי, בעקבות פיתוח תכנית הגרעין. אחרי ניצחונו ב-2009 פרצה מחאת ענק בטהראן בשל הטענות לזיופים, אך זו דוכאה באלימות.

בשנותיו האחרונות בתפקיד סר חינו של אחמדינג'אד בעיני המנהיג העליון עלי חמינאי, שמנע את שובו לפוליטיקה. בשנה שעברה נבלם ניסיונו להתמודד בבחירות לנשיאות, אך הוא ממשיך להיות פעיל בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully