וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדת לסנאט בניו יורק: יועץ של נתניהו תקף אותי מינית

ג'וליה סלזאר, מהאגף השמאלי במפלגה הדמוקרטית, טוענת כי דייוודי קיז, דובר ראש הממשלה לתקשורת הזרה, תקף אותה. היא לא פירטה מתי, אך אמרה כי חשפה זאת בשל סיפור שעומד להתפרסם ולהטיל ספק בטענותיה. עיתונאית נוספת סיפרה כי חוותה "התנהגות אגרסיבית" מצד קיז

ג'וליה סלזאר, מתחרה על מושב בסנאט של ניו יורק, ספטמבר  2018. אתר רשמי
סלזאר/אתר רשמי

ג'וליה סלזאר, מועמדת לסנאט במדינת ניו יורק, אמרה היום (שלישי) כי היא הותקפה מינית על ידי דייוויד קיז, דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לתקשורת הזרה. לדבריה, היא נחשפה בשל פרסום קרוב של ידיעה שאמורה להטיל ספק בטענותיה ובטענות של נשים אחרות נגד קיז, שהכחיש את דבריה.

סלזאר, מהאגף השמאלי במפלגה הדמוקרטית המתמודדת על מושב בסנאט של ניו יורק מטעם ברוקלין, לא ציינה איזה כלי תקשורת אמור לפרסם את אותה ידיעה או מתי אותה תקיפה לכאורה התרחשה.

"זאת הסיבה שנשים לעתים קרובות לא מתלוננות אחרי חוויה טראומתית - בשל התגובות המרושעות שמגיעות אחר כך", כתבה בטוויטר. "אני באמת מאמינה שלא צריך לחשוף נפגעות תקיפה מינית בצורה הזאת. אני עצובה מההשפעה שלסיפור הזה עשויה להיות על נשים אחרות".

יועץ ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני תקשורת זרה, דייוויד קיז. 5 באפריל 2016.. פייסבוק, אתר רשמי
קיז/אתר רשמי, פייסבוק

המועמדת הייתה מעורבת בשורת שערוריות, בהן טענות כוזבות על כך שלמדה באוניברסיטת קולומביה. הארגון "האיחוד האזרחי", הפועל למען שקיפות ציבורית, הודיע כי הוא נסוג מהתמיכה בה לקראת הפריימריז שלה ביום חמישי מול הסנאטור המכהן.

כמה שעות מאוחר יותר סיפרה העיתונאית שיינדי רייס כי חוותה "התנהגות אגרסיבית" מצד קיז. רייס לא האשימה אותו בתקיפה מינית אלא כתבה שהא מאמינה לאישה הראשונה כי היא נחשפה ממנו להתנהגות אגרסיבית ושהוא לא יודע לקבל לא. "הצלחתי לחמוק ממנו במהירות וזה היה רגע לא נעים, אך ידעתי מיד שמדובר באדם תוקפן".

דוברו של קיז מסר: "זוהי האשמה שקרית מצד מישהי שכבר הוכח בכמה מקרים שהיא אינה אמינה לגבי חייה שלה עצמה. זו דוגמה נוספת של חוסר הכנות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully