וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמינאי: "על הצבא להגדיל את כוחו כדי להפחיד את האויב"

9.9.2018 / 12:52

בטקס צוערים של הצבא, אמר המנהיג העליון של איראן כי "הכוח שלנו מאלץ את האויב לסגת". לדבריו, הרפובליקה האסלאמית הוכיחה שהיא יכולה "להביס את המעצמות". דבריו נאמרו ברקע המתיחות עם ארה"ב

רויטרס

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי קרא היום (ראשון) לכוחות המזוינים להגדיל את כוחם על מנת "להפחיד את האויב" - כך פורסם באתרו הרשמי. זאת ברקע המתיחות הגוברת עם ארצות הברית בעקבות פרישתו של הנשיא דונלד טראמפ מהסכם הגרעין במאי האחרון וחידוש הסנקציות.

"הגדילו את כוחכם ככל שאתם יכולים, מאחר שהכוח שלנו מפחיד את האויב ומאלץ אותו לסגת", צוטט חמינאי, שהשתתף בטקס של צוערים בצבא איראן. "איראן והאומה האיראנית התנגדו לאמריקה והוכיחו שאם האומה אינה מפחדת מאיומים של בריונים ומסתמכת על יכולותיה, היא יכולה לגרום למעצמות לסגת ולהביס אותן".

בטלוויזיה הממלכתית נראה חמינאי צופה בתמרונים ימיים של צוערי חיל הים ומשוחח עם מפקד הכוחות הימיים ששלחה איראן למפרץ עדן שלחופי תימן, שם נלחמים המורדים החות'ים הפרו-איראנים בקואליציה הסעודית. טהראן מכחישה כי היא מעניקה סיוע למורדים פרט לתמיכה פוליטית.

"המשימה שלכם יקרת ערך ואתם מסוגלים לאבטח את המים שסביב ארצנו היקרה עם חוכמתכם וכוחכם", אמר חמינאי למפקד הכוחות בשיחת וידאו.

לקריאה נוספת בנושא
רוחאני: ארה"ב שולחת לנו מסרים מדי יום כדי לפתוח בשיחות

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי בכנס בטהראן, 13 באוגוסט 2018. רויטרס
קורא לצבא להגדיל את כוחו. חמינאי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully