וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה שחור עם סוכר אחד והאימוג'י 😎: כשלוחמי הצנחנים ראיינו את הרמטכ"ל

7.9.2018 / 9:46

רגע לפני ערב ראש השנה סמ"ר מעיין שטיינר וסמ"ר יהונתן אלקובי התיישבו לשיחה צפופה עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט, במהלכה לא חסכו ממנו את השאלות הנוקבות: מה אתה עושה כשאתה שב הביתה, להיכן תטוס לטיול אחרי הצבא, ומהם האתגרים שבפניהם ניצב צה"ל כיום. צפו

צילום ועריכה: דובר צה"ל

רגע לפני שחיילי צה"ל יצאו לבתיהם כדי לחגוג, או יתכנסו סביב שולחנות החג בבסיסים הפרוסים ברחבי הארץ, לוחמי גדס"ר הצנחנים קיימו ריאיון צפוף במיוחד עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט. המראיינים, סמ"ר מעיין שטיינר וסמ"ר יהונתן אלקובי שאלו את הרמטכ"ל שאלות נוקבות, החל בהרגלי שתיית הקפה שלו, ועד לאתגרים הניצבים בפני כוחות צה"ל.

מיד לאחר שהודה כי הוא שותה לפחות עשר כוסות קפה יום וסיפר כי זו צפויה להיות שנתו ה-40 בצה"ל, שיתף הרמטכ"ל במחשבותיו בנוגע לאופיו של הצבא ולמשימות עמן הוא נדרש להתמודד. "האתגר המרכזי של הצבא הוא להיות חזק ולהרתיע את האויבים שלנו", אמר. "עכשיו, בסופו של דבר ניצחון במלחמה יבוא רק באמצעות תמרון של כוחות קרקע שכובשים שטח ומכיריעים אויב".

ריאיון לוחמי צה"ל עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט לקראת ערב ראש השנה - 7 ספטמבר 2018. דובר צה"ל
מתוך הריאיון עם הרמטכ"ל/דובר צה"ל

הרמטכ"ל אף התייחס לתפקידו של לוחם החוד בצבא. "אני רואה חייל עם תחושות מסוגלות גבוהות מאוד", אמר. "עם רוח לחימה, עם אמון ביכולותיו וביכולות חבריו. בחמשת החדושים האחרונים ביליתי הרבה מאוד ימי שישי ברצועת עזה, זה המרשים מאוד, האופן שבו גדודים פעלו סביב השעון, בסופו של דבר התפקיד של החיילים הוא להגן על אזרחים ולהסתכן ולאפשר להם את החיים בקיבוצים מאחוריהם".

בינתיים, בצה"ל נערכים קולינרית לקראת החגים ובמערך המזון של אגף הלוגיסטיקה דאגו השנה להספקת פריטי מזון ממגוון רב של סוגים על מנת שחיילי צה"ל ייהנו מארוחת החג. התפריט לארוחת ערב ראש השנה שיערך ביום ראשון הקרוב כבר מוכן ולראשונה תהיה אפשרות מיוחדת לחיילים מבסיסים שונים לבחור את ארוחת החג שתוגש להם באתר צה"ל.

עוד באותו נושא

"נגמרו לי החמגשיות": נתניהו מאחל שנה טובה ושולף את הקלסרים

לכתבה המלאה
תפריט כחלק מהכנות צה"ל לראש השנה, 5 בספטמבר 2018. דובר צה"ל
מתוך תפריט הבחירה החדש של צה"ל לארוחת החג בבא"ח גולני/דובר צה"ל
תפריט כחלק מהכנות צה"ל לראש השנה, 5 בספטמבר 2018. דובר צה"ל
תפריט ראש השנה בא"ח גבעתי/דובר צה"ל

כחלק מההערכות, מנהלי המטבחים ביחידות צה"ל שוקדים על הכנת תפריטים עשירים, בריאים, מגוונים ומותאמים לצרכי החיילים. וכעת באתר צה"ל פורסמו מנות שקיבלו את מספר ההצבעות הכי גבוה בכל קטגוריה והחיילים יוכלו לבחור את המנה המתאימה להם מבין האופציות השונות למנות שנמצאות בתפריט.

לדוגמה, בין המנות הראשונות שמופיעות בתפריט הבחירה ממנו ייהנו השנה החיילים, מופיעות מנות כמו: פילה לברק ברוטב עשבי תיבול שום ושמן זית, גלילת פילו במילוי נתחוני חזה עוף בפירות יבשים, פילה אמנון עם כוסברה, שום וזיתים, טורטיה במילוי ירקות מוקפצים ואפשרויות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully