וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדורס מול האב: החל משפטו של הנאשם בהריגת הנער אילון שלו אמסלם

6.9.2018 / 10:24

אליהו בר זכאי, המואשם שדרס למוות בחודש שעבר את הנער בתל אביב לאחר שנהג בשכרות, התייצב בבית המשפט וחלף על פניו אביו של אילון שאמר כי המשפחה "מקווה למיצוי מלוא חומרת הדין". הנהג נאשם כי ניסה לשבש הליכי משפט כשניסה להסתיר את העובדה שצרך אלכוהול

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

בבית המשפט המחוזי בתל אביב החל היום (חמישי) משפטו של אליהו בר זכאי, שמואשם בהריגתו של הנער אילון שלו אמסלם בתל אביב בחודש שעבר. כתב האישום ייחס לבר זכאי עבירות הריגה, נהיגה בשכרות, וכן שיבוש מהלכי משפט וניסיון להשמיד ראיות. הדיון היה טכני בעיקרו, לאחר שההגנה קיבלה רק אתמול את חומר הראיות במלואו. בדיון נכח קובי אביו של אילון, והנאשם חלף על פניו בדממה. קובי אמסלם אמר לפני הדיון כי "היום מתחיל המשפט של הנהג שאנחנו מכנים אותו הרוצח של אילון. אנחנו מקווים שמלוא חומר הדין תמוצה עמו, כדי שנוכל לשים את האירוע הזה מאחורינו".

כתב האישום מגולל את רצף האירועים שהתרחשו לפני כחודש בצפון תל אביב, אז הנער נדרס למוות. בין השאר נכתב כי בר זכאי וחברו הלל דיוויס נסעו מירושלים לפתח תקווה לביתו של חברם, ובדרך הצטיידו במשקאות אלכוהוליים. לאחר מכן, בר זכאי קבע טלפונית מפגש עם חבר נוסף בנמל תל אביב, וציין בפניו כי הוא "אחרי פירוק בקבוק בלוגה (וודקה)".

פתיחת משפט הנהג הדורס של איילון שלו, מחוזי ת"א 6 בספטמבר 2018. מערכת וואלה! NEWS
בר זכאי/מערכת וואלה! NEWS

בר זכאי המשיך לתל אביב. בזמן שנהג ברחוב ש"י עגנון בתל אביב, הגיע למקום הנער אילון שלו-אמסלם עם חבר נוסף. בר זכאי עלה עם הרכב על המדרכה הממוקמת בחלקו המערבי של הצומת, ופגע חזיתית, בעוצמה רבה, בשלו אמסלם ובחברו. אילון, שהועף בשל עוצמת הפגיעה למרחק של 26 מטרים, מת מפצעיו בבית החולים. חברו נפצע ואושפז לאחר מכן בבית החולים איכילוב.

לאחר מכן, בכתב האישום מתואר סעיף נוסף הנוגע לשיבוש מהליכי משפט. עם יציאתו של בר זכאי מהרכב ההרוס, עוד בטרם פונתה גופתו של שלו אמסלם מהמקום, הוא ניסה להסתיר מהמשטרה את אחריותו לתאונה בשל היותו שיכור. בעודו בזירת התאונה, שוחח בר זכאי טלפונית עם הלל ואמר לו בלחש, כדי שלא ישמעו אותו האנשים שהיו במקום - "הלל תקשיב, אני מסטול מת, תביא לי מים... הבן אדם פה גוסס... תבוא לפה מהר...", וכל זאת בכדי להעלים את סימני האלכוהול מגופו באמצעות שתיית מים מרובים ככל הניתן, טרם בדיקת הינשוף המשטרתית לאיתור סימני אלכוהול.

עוד באותו נושא

"פירקתי בקבוק וודקה": דורס הנער אילון שלו אמסלם בת"א הואשם בהריגה

לכתבה המלאה
"זה הרוצח של אילון" - הנהג שדרס של אילון שלו-אמסלם חלף ע"פ אביו של הנער בביהמ"ש מבלי להניד עפעף. יותם רונן
בר זכאי/יותם רונן
אילון שלו אמסלם. באדיבות המצולמים
אילון שלו אמסלם/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully