וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקות יומיות בשירותים: סיאול נאבקת ב"פורנו מצלמות הריגול"

בירת דרום קוריאה מנסה למגר את התופעה המתפשטת במדינה וכל השירותים הציבוריים בעיר ייבדקו מדי יום כדי לאתר מצלמות נסתרות. אלו משמשות לצילום מצבים אינטימיים, בעיקר של נשים, המופצים ברשתות. בשנה שעברה דווח על 6,000 מקרים כאלו

שירותים ציבוריים בסואון, מדרום לסיאול, קוריאה הדרומית, 2006. AP
תא שירותים מדרום לסיאול/AP

הרשויות בסיאול, בירת קוריאה הדרומיות, הבטיחו לבדוק מדי יום את כל השירותים הציבוריים כדי לחשוף מצלמות נסתרות. השתלת מצלמות סודיות בתאי שירותים והלבשה היא בעיה חמורה במדינה, ובשנה שעברה דווח על 6,000 מקרי "פורנו מצלמות ריגול". במקרים רבים מועלים הסרטונים לרשת מבלי ידיעת הקורבנות.

מוקדם יותר השנה הפגינו עשרות אלפי נשים נגד המצלמות הנסתרות ונשאו שלטים שבהם נכתב "החיים שלי הם לא הפורנו שלכם". כ-80% מהקורבנות הם נשים, ורבות מהן חיות בפחד מתמיד מכך שהן יצולמו ללא ידיעתן.

בסוכנות הידיעות יונהאפ דווח כי כיום, השירותים הציבוריים בבירה נבדקים רק פעם אחת בחודש, אולם מעתה הצוות האחראים על ניקיונם יידרשו לבדוק אותם מדי יום. עוד דווח ביונהאפ כי 50 עובדי הממשלה שהוקצו לאיתור מצלמות נסתרות לא גילו אף לא אחת במשך השנתיים האחרונות.

למרות המאמצים להילחם בתופעה, הרשויות מתקשות לאתר את האחראים להצבת המצלמות הנסתרות, מאחר שניתן להעלימן בתוך דקות ספורות. בשנה שעברה נעצרו יותר מ-5,400 איש בחשד לעבירות הקשורות למצלמות ריגול, אולם רק 2% מהם הורשעו ונשלחו למאסר.

עוד ידיעות מהעולם
המשבר הכלכלי באיראן מחריף: המטבע רושם שפל נוסף מול הדולר
בצל המחאה נגד ההגירה בגרמניה: נער אפגני שרצח את חברתו נשלח למאסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully