וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוק יותר, מדויק יותר, ועם ראש קרב מתקדם: רפאל השיקה טיל חדש

2.9.2018 / 15:13

רפאל משיקה טיל ספייק חדש ועתידה לחשוף אותו בתערוכה בפולין. הטיל יהיה משופר וחד יותר מהדגם הקודם, ובעל מערכת משוכללת לזיהוי מטרות מרחוק. צבאות רבים כבר רכשו את הטיל, שעל פי רפאל "מהווה את קידמת הטכנולוגיה הקיימת היום בעולם"

טיל חדש לרפאל:. רפאל, מערכת וואלה! NEWS
טיל הספייק החדש, ייחודי ומשופר/מערכת וואלה! NEWS, רפאל

רפאל תחשוף השבוע לראשונה את טיל הספייק החדש - "2 SPIKE ER" דור 5, זאת במסגרת התערוכה הביטחונית הבינלאומית MSPO שתיפתח השבוע בקילצ'ה, פולין. מרפאל נמסר כי מדובר בטיל אלקטרו-אופטי מתקדם בעל יכולת טקטית גבוהה ומדויקת, השייך למשפחת טילי "ספייק" ("גיל") מהם מכרה רפאל כ-30,000 פריטים לכ-30 מדינות ברחבי העולם.

ה-SPIKE ER2 יהיה בעל טווח משופר בהשוואה לגרסה הקודמת שלו, וניתן יהיה לשגרו למרחק של 10 ק"מ מהקרקע ו-16 ק"מ מהאוויר. מאפיינים נוספים לטיל הוא ראש הביות הכפול והחדשני המאפשר לו לאתר מטרות מטווחים גדולים, כמו גם עוקב מטרות מיוחד המאפשר הצלבת מידע בזמן-אמת ויכולת מעקב אחר מטרות בסביבת לחימה רווית עשן.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווחים בסוריה: ישראל תקפה מחסני נשק בשדה תעופה בדמשק
חוזרים לכיתות: שנת הלימודים נפתחה - בצל השביתה במעונות
האישה שהצטלמה ליד מובארק: "התמונה נגנבה והודלפה, בושה!"

טיל חדש לרפאל:. רפאל, מערכת וואלה! NEWS
כבר מבוקש על ידי צבאות בעולם/מערכת וואלה! NEWS, רפאל

משפחת טילי "ספייק" מורכבת ממגוון סוגי טילים הניתנים לשיגור מפלטפורמות יבשתיות, מוסקות וימיות לטווח של עד 30 ק"מ. אלפי טילים שוגרו בניסויים רבים ובשדות-קרב על ידי לקוחות החברה, ביניהם צה"ל, והראו תוצאות טובות.

הטיל החדש צפוי להימכר למספר צבאות המעוניינות לשפר את מערך החימוש המוסק, הימי או הרכוב שלהם, מה שיאפשר את הגדלת שרידות המערכים הללו לטווחים ארוכים.

כמו כן, ממשלת אוסטרליה הודיעה על בחירת טיל אחר ממשפחת הספייק, ה-SPIKE LR 2 דור-5, כטיל העתידי אשר יותקן על רכבי הבוקסר החדשים של צבא המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully